collapse

* Kullanıcı bilgisi

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

* Son İletiler/Konular

Tekken 7 Son Haberler Gönderen: Mr.X
[Aralık 12, 2017, 04:23:35 ÖS]


Street Fighter Haberleri Gönderen: Mr.X
[Aralık 11, 2017, 04:39:59 ÖS]


Soul Calibur 6 Gönderen: Aora
[Aralık 11, 2017, 11:47:50 ÖÖ]


[ Tekken TR - Görsel Öğe Galerisi ] Gönderen: jinemre
[Aralık 10, 2017, 06:57:01 ÖS]


TekkenTR Köklü Yenilenme Süreci Gönderen: Mr.X
[Aralık 09, 2017, 05:15:10 ÖS]


[ The King Of Fighters: Destiny ] Gönderen: Mr.X
[Aralık 08, 2017, 06:34:37 ÖS]


merhabalar Gönderen: vex
[Aralık 04, 2017, 10:12:26 ÖÖ]


2017-2018 TEKKENTR turnavaları ligi (Tekken 7) Gönderen: jinemre
[Aralık 03, 2017, 12:24:19 ÖÖ]


TekkenTR Aralık 2017 Online Steam Turnuvası Gönderen: jinemre
[Aralık 02, 2017, 11:14:38 ÖÖ]


Geese Howard Söylentisi (Misafir Karakter) Gönderen: Aora
[Kasım 29, 2017, 01:27:49 ÖS]


ArcSystem oyunları Gönderen: Mr.X
[Kasım 22, 2017, 02:39:13 ÖS]


Marvel VS Capcom: Infinite Gönderen: Mr.X
[Kasım 22, 2017, 02:34:42 ÖS]


Tekken 7 Online Türk Oyuncular Lider Tablosu Gönderen: bigmania
[Kasım 22, 2017, 07:29:29 ÖÖ]


Street fighter Arcade Gönderen: SZR Kazuya
[Kasım 20, 2017, 07:13:52 ÖS]


TekkenTR Kasım 2017 Online PS4 Turnuvası Gönderen: leealex
[Kasım 20, 2017, 01:21:30 ÖÖ]


Tekken Mobile Android Gönderen: jinemre
[Kasım 19, 2017, 10:31:32 ÖS]


Yeni Misafir Karakter, Final Fantasy'den Noctis Gönderen: Aora
[Kasım 19, 2017, 03:40:30 ÖS]


Ranked Match Fps Problemi Gönderen: HolyMate
[Kasım 13, 2017, 12:31:45 ÖÖ]


Injustice 2 - Every Battle Defines You Gönderen: Aora
[Kasım 11, 2017, 10:35:18 ÖÖ]


Hwoarang Eğitim Videoları Gönderen: MetinArslanHwo
[Ekim 30, 2017, 07:43:48 ÖS]

Gönderen Konu: Mortal Kombat XL  (Okunma sayısı 916 defa)

Çevrimdışı SZR Kazuya

Mortal Kombat XL
« : Mart 21, 2017, 05:48:03 ÖS »
Favori karakterlerimden biri olan Scorpion ile pratik çalışmam
 

Çevrimdışı SİM[2003]

  • Warrior
  • *
  • İleti: 1.337
  • Total likes: 15
  • Thanked: 15 times
  • Üye Puanı: 53
  • Cinsiyet: Bayan
  • "Please Don't Tell My Father..."
      • Profili Görüntüle
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Emilie De Rocheford- Steve Fox
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #1 : Mart 21, 2017, 05:58:59 ÖS »
Allaaah video yağıyo hahaaha çok iyi oynuyosuuun :)
Beni yerden yere vurursun sonya bile alsam yenemem heralde
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #2 : Mart 21, 2017, 06:04:42 ÖS »
hahaha mortal kombat ın dövüş mekaniklerini seviyorum SF dende KOF danda daha iyi bence, benim düşünceme göre en ideali.Tekken i ayrı tutuyorum tabiki onun yeri benim için başka  :icon_biggrin:
 

Çevrimdışı MagneticFrost

  • Brawler
  • *
  • İleti: 774
  • Total likes: 4
  • Thanked: 1 times
  • Üye Puanı: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • A man chooses, a slave obeys.
      • Profili Görüntüle
    • PSN: MagneticFrost_TR
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #3 : Mart 21, 2017, 06:36:09 ÖS »
Şu Scorpion'un 2,1,4,qcb+3'üne, bir de Ninjutsu b+2'sine acayip uyuz oluyorum yahu. Zaten vortex kaynayan adam comboda iyice beleşleşiyor  :icon_mrgreen: Ama pratikte neyse, online da yapmak önemli bunları. :icon_razz: Neyse, oyunda çok da iyi sayılmam ama ben de maks dmg alabildiğim comboları paylaşayım madem:

Ermac (Master of Souls)

Air 2, f+2,1,d+2, f+3 b,f,2, b,f+1, uf+4 qcb+4, b+1,2, b+1,2 qcb+1(EX), 1+3 (%42 dmg olması lazım)

Kitana (Assassin)

qcf+4 (Bıçaklar bilenir :D)
qcf+1(EX), d+1 qcf+1, u/f+4 qcf+1, f+4 qcb+1, f+3,3 qcb+3 (%50 dmg)

Mileena (Piercing)

f+3,4,3, b,d, u+2, b+2,1,2+4

Triborg (Smoke)

f+4,3 qcb+4(EX), f+2,1 b,f+1, f+1,3 qcb+1, f+4,3 qcb+4
« Son Düzenleme: Mart 22, 2017, 01:18:25 ÖÖ Gönderen: headshot »
We Are TEKKEN!
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #4 : Mart 21, 2017, 07:16:29 ÖS »
aahh online bağlıntım bi düzgün olsa, Mortal Kombat ta 4 veya 5 online maç yapmışımdır lag dan oynanmıyor ki, ben bi karakterle oynuyorsam o karakterin kombolarını kaçırmıyorum demektir sağatlerce pratik yapar iyice alışmadan bi karakterle oynamaya başlamam hatta o oyunu bile oynamam örnek psp emulatör  :icon_biggrin:
 

Çevrimdışı Aora

Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #5 : Mart 21, 2017, 07:52:52 ÖS »
aahh online bağlıntım bi düzgün olsa, Mortal Kombat ta 4 veya 5 online maç yapmışımdır lag dan oynanmıyor ki
Mortal Kombat X'den bahsediyorsan, oyun ilk çıktığında mı oynamıştın? O zaman oyunun bilgisayar versiyonu berbattı, evet ama oyun çıktıktan bir yıl sonra güncelleme ile iyileştirdiler. Şu an GGPO netcode kullanıyor oyun ve benim bildiğim kadarıyla açık ara en iyi netcode bu, an itibariyle en azından. Ben /fgg/'de hâlâ dolaşırken orda Massachusetts'den London'a iki oyuncunun lagsız oynadığını gördüm, eğer senin veya düşmanının interneti çok çok kötü değilse, ne bileyim alttan bir şey falan indirmiyorsanız lag olması imkansız şu anki sürümünde.

Mortal Kombat 9'dan bahsediyorsan haklısın tabi o oyunun çok oyunculusu iyi değildi.
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #6 : Mart 21, 2017, 10:44:41 ÖS »
@ Aora
Evet ilk çıktığı zamanlar oynamıştım, ama benim internet dede problem var Battlefield 4 bile oynayamıyorum lag dan  :wut: Eskiden böyle değildi  :wut:
@Headshot
Bende kullandığım bazı karakterlerin en çok yaptığım ve en sevdiğim combo larını paylaşıyım, daha çok karakter var ama kaydet yükle falan uzun hikaye  :icon_lol:


 

Çevrimdışı MagneticFrost

  • Brawler
  • *
  • İleti: 774
  • Total likes: 4
  • Thanked: 1 times
  • Üye Puanı: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • A man chooses, a slave obeys.
      • Profili Görüntüle
    • PSN: MagneticFrost_TR
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #7 : Mart 22, 2017, 12:59:24 ÖÖ »
aahh online bağlıntım bi düzgün olsa, Mortal Kombat ta 4 veya 5 online maç yapmışımdır lag dan oynanmıyor ki, ben bi karakterle oynuyorsam o karakterin kombolarını kaçırmıyorum demektir sağatlerce pratik yapar iyice alışmadan bi karakterle oynamaya başlamam hatta o oyunu bile oynamam örnek psp emulatör  :icon_biggrin:

Online derken bağlantıya karşı demedim, online'da rakiplerine karşı yapmak önemli gibi bir imada bulunmuştum aslında. :icon_mrgreen: Aora'nın dediği gibi şu anki netcode çok iyi, en azından PS4 için konuşuyorum. Tabii ki bu halde bile illa ki online'dan dolayı input delay olur, ama lag durumu hariç hissedilen en kötü bağlantıda bile combo kaçırman olanaksız. Lag oluyorsa o maçta kasti yapılan bir şey vardır kesin zaten.

Bu arada Reptile iyi. :thumbsup:   
We Are TEKKEN!
 

Çevrimdışı SİM[2003]

  • Warrior
  • *
  • İleti: 1.337
  • Total likes: 15
  • Thanked: 15 times
  • Üye Puanı: 53
  • Cinsiyet: Bayan
  • "Please Don't Tell My Father..."
      • Profili Görüntüle
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Emilie De Rocheford- Steve Fox
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #8 : Nisan 30, 2017, 11:38:09 ÖÖ »
 Yeni konu açmak gerekli olnadığı için buraya yazıyorum:
 Bugün Telefonuma Mortal Kombat X'indirdim. 3' e 3 mod vardı orda baya ilerledim. Amabir türlü Finis Him/Her gelmiyor. 3' e 3 modda kuleler var, bi kulenin finaline gelince oyun Kitana'yı verdi. Sadece bi kez Kitana ile fatality yaptım. O da kendi karakterim değil  :stupid:
 Mobilde nasıl fatality yapılıyor bilen var mı?
 
 Adamın biri burda yapmış baya? X-ray bile yapmış. Ay delircem Fatality siz X-ray'sız MK mı olur ya?

« Son Düzenleme: Nisan 30, 2017, 11:41:06 ÖÖ Gönderen: SİM[2003] »
 

Çevrimdışı MagneticFrost

  • Brawler
  • *
  • İleti: 774
  • Total likes: 4
  • Thanked: 1 times
  • Üye Puanı: 27
  • Cinsiyet: Bay
  • A man chooses, a slave obeys.
      • Profili Görüntüle
    • PSN: MagneticFrost_TR
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Anna, Lili, Jun, Dragunov, Lars, Bryan
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #9 : Nisan 30, 2017, 01:00:30 ÖS »
@sim[2003]

Bir ara sırf PS4'e Kitana ve Mileena'nın klasik kostümlerini açmak için indirmiştim. Oyun ilk defaya mahsus bir adet ücretsiz bilindik karakter kartı vermişti, o da rastgele bir karttı zaten. Bana da Sonya denk gelmişti. :) Ayrıca bir tek girişte Kitana ve Scorpion fatality'si yaptığımı hatırlarım. İleride açılan şeylerdir bunlar. Onun dışında X-ray de metre aldıkça açılıyordu diye hatırlıyorum.

Neyse bunlar para tuzağından başka bir şey değil. Ha tabii oyun içi koinlerle de alınıyordu, ama zilyon kere oynayacaksın onları biriktireceksinde ohoo ölme eşeğim ölme. Kim uğraşır. :)
We Are TEKKEN!
 

Çevrimdışı SİM[2003]

  • Warrior
  • *
  • İleti: 1.337
  • Total likes: 15
  • Thanked: 15 times
  • Üye Puanı: 53
  • Cinsiyet: Bayan
  • "Please Don't Tell My Father..."
      • Profili Görüntüle
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Emilie De Rocheford- Steve Fox
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #10 : Nisan 30, 2017, 01:03:12 ÖS »
 X-ray gold kartlarla oluyomuş şimdi öğrendim :)
 Fatality de boss fightlerde kullanılıyomuş :(
 Abi pişman oldum indirdiğime şimdi 2GB ye kıyamadığım için silemem  :icon_lol:
 

Çevrimdışı konohali

  • 1. Kyu
  • *
  • İleti: 90
  • Total likes: 3
  • Thanked: 1 times
  • Üye Puanı: -13
  • Asla pes etmeyeceğim çünkü bu benim ninja yolum!
      • Profili Görüntüle
      • Girit Yazılım
    • PSN: konohali
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Paul,Heihachi
    • Steam ID: konohali
Ynt: Mortal Kombat XL
« Yanıtla #11 : Eylül 02, 2017, 08:43:00 ÖÖ »
ermacla tarih yazılır
 

 

Yukarı Git