Tekken TR - Tekken ve diğer dövüş oyunlarıyla ilgili bilgiler veren hayran forumu

Tekken Harici Konular => Konsollar => PS2 => Konuyu başlatan: bigmania - Mart 08, 2006, 04:53:10 ÖS

Başlık: Metal Gear 3 Substance ???
Gönderen: bigmania - Mart 08, 2006, 04:53:10 ÖS
elinde bu oyun olan arkadaş warmı ???
Başlık:
Gönderen: Misafir - Mart 08, 2006, 05:56:09 ÖS
olsada yazmazlar kardeş :D bizim forumdaki adamlar baya sessizler :D
Başlık:
Gönderen: kittykitty - Nisan 09, 2006, 02:49:47 ÖS
işallah yakında oynicam :) ..adı subsistance sanırım..substance onceki oyundaki ek gorev paketiydi hı? :aptal:
Başlık:
Gönderen: 10hitcombo - Mayıs 19, 2006, 04:10:20 ÖS
abi valla mgs3: snake eater oynuyorum şu sıralar. dediğin ek paket galiba.
ve diyorum ki bir oyun ancak bu kadar muhteşem olabilir. oyun çabuk bitmesin diye azar azar oynuyorum her akşam. ve simsten sonra ilk defa bir oyunda baş kahraman yemek yemek, yaralarının iyileşmesi için dinlenmek zorunda. ne büyük bir keyiftir bu?
her profesyonel oyuncuya şiddetlen tavsiye ederim.
ve tabi ki oyundaki her adamı dayayıp silahı konuşturun.
Başlık:
Gönderen: FausT - Mayıs 23, 2006, 08:03:21 ÖS
bende subsistence var 2 cd fakat ilk cd de hiç bir fark yok snake eaterle 2.cd de ise boss battle mode var maymun savaşları var vede internetten oynama seçeneği var yani anlıyacağınız hiç bir özelliği yok ben boşuna almışım dioyorum ama yinede siz bilirsiniz
Başlık:
Gönderen: Battousai_dgs - Mayıs 25, 2006, 08:35:44 ÖS
Bende Mgs İle İlgili Bişi Sormak İstiorum....

2. Oyundaki Solidus Snake'in 3. Oyundaki Solid Snake Olduğu Söyleniyor Acaba Bu Ne Kadar Doğru__?? Söylenti Şurdan Çıkmış Hem 3. oyundaki Solid'in Hemde 2. Oyundaki Solidus'un Sağ Gözü Yok......
Başlık:
Gönderen: FausT - Mayıs 26, 2006, 08:20:30 ÖS
solidus kim bilmiyorum 2.inci oyunu oynamadım ama seni tehmin ederim aynı kişi değiller çünkü 3.oyunda gözünü sonradan kaybedio
Başlık:
Gönderen: Battousai_dgs - Mayıs 26, 2006, 08:46:30 ÖS
Hatamı Belirtmek İstiorum Önce 1. ve 2. Oyundaki The Big Boss 3. Oyundaki Solid Snake'miş Ben Yanlış Okumuşum Bu Doğru Bence 3. Oyunun Sonundaki CİA Binasında Geçen Konuşmalar Ve Oyunun Creditleri Bittiği Zamsnki Konuşmalar Bunu İşaret Ediyor.... Ayrıca The Big Boss'un Sol Gözü Yok... Solidus'un Sağ Gözü Yokmuş ( Kusura Bakmayın  :oops: )

Faust Kusura Bakma Ama MGS Serisini İyi Bilmediğin Belli Herhangi Bi Oyuncu Bile Oyunun Geçiş Zamanına Bakıp 3. Oyunun 2. Dünya Savaşı'ndan Sonra Geçtiğini Anlar, Yani Geçmiş. Tavsiyem Diğer Serileri Bul Ve Oyna........
Başlık:
Gönderen: FausT - Mayıs 28, 2006, 06:21:58 ÖS
beni ezdiğin için saol :P:P:P Faust Kusura Bakma Ama MGS Serisini İyi Bilmediğin Belli Herhangi Bi Oyuncu Bile Oyunun Geçiş Zamanına Bakıp 3. Oyunun 2. Dünya Savaşı'ndan Sonra Geçtiğini Anlar, Yani Geçmiş. Tavsiyem Diğer Serileri Bul Ve Oyna........ burda demek istediğini anlamadım ben sadece 3.cü oyundaki snakin sağ gözünden vuruldupunu belirtmek istedim o kadar
Başlık: Re:
Gönderen: K-i-n-g - Şubat 08, 2008, 09:54:42 ÖÖ
Hayatımın oyunu diyebilirim mgs serisi için. MGS directions cut versiyonu ps2 için çıkacak içinde 1-2 ve 3. oyun olacak.Hideo ps2 severleri unutmamış.Sanırım mart ayında çıkacak bu paket çıkınca herkese öneririm
Başlık: Re:
Gönderen: Night - Mart 31, 2008, 06:55:22 ÖS
metal gear substance lımıted edıtıondu o yuzden alamadım ama dıger serılr war
Başlık: Re: Metal Gear 3 Substance ???
Gönderen: DevilNeverCryy - Nisan 20, 2009, 09:38:54 ÖÖ
Arkadaşlar Sıkı bir mgs ci Olarak yazıyorum

1. ve 2. oyundaki Solid Snake Dir 3. oyundaki ise big boss Solid snake ilk oyunda enjekte edilen bir ilaç yüzünden 4. oyunda yaşlanmıştır ve ölmektedir ( Gençliğine doyamadı ) Ayrıca 4. oyunda big boss'uda görmekteyiz.

Fatih Kardeş sana geleince Subsistance bende var ama iki diski o kadar aramama rağmen 3. diski bulamadım subsistance oyunun snake eater dan farkına gelince

1. Disk Ana oyun ( En büyük farkı özgür kamera olması sağ analog stickle kamerayı kontrol edebiliyoruz )
2. Disk orjinal mgs oyunları ( Nes ve snes versiyonları ) ve bir iki küçük Ekstra içeriyor
3. Disk ( Bende olmayan ) tek bildiğim oyunu film gibi izlemene imkan vermesi

Fatih kardeş özelden adres bilgilerini verirsen elimdeki iki diski yollarım sana