collapse

* Kullanıcı bilgisi

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

* Son İletiler/Konular

Tekken 7 Son Haberler Gönderen: Mr.X
[Şubat 26, 2020, 02:09:33 ÖS]


Dead Or Alive 6 Gönderen: Mr.X
[Şubat 26, 2020, 02:05:41 ÖS]


Knee VS Mishimaster & Shochan Gönderen: Mr.X
[Şubat 25, 2020, 05:37:11 ÖS]


Soul Calibur 6 Gönderen: Mr.X
[Şubat 25, 2020, 05:34:45 ÖS]


Street Fighter Haberleri Gönderen: Mr.X
[Şubat 24, 2020, 04:02:00 ÖS]


Play Station Tekken 7 için klavye bağlamak mümkün mü ? Gönderen: bigmania
[Şubat 22, 2020, 11:59:25 ÖÖ]


ArcSystem oyunları Gönderen: Mr.X
[Şubat 21, 2020, 04:07:36 ÖS]


[ SAMURAI SHODOWN / SAMURAI SPIRITS ] Gönderen: Mr.X
[Şubat 20, 2020, 06:08:59 ÖS]


TEKKEN 7: FATED RETRIBUTION "ROUND 2 Gönderen: Mr.X
[Ocak 30, 2020, 10:17:44 ÖÖ]


Mortal Kombat Legends: Scorpion's Revenge Gönderen: Mr.X
[Ocak 29, 2020, 11:18:32 ÖÖ]


Marslahh law Dragon charge ile ilgili soru Gönderen: jinemre
[Ocak 21, 2020, 11:11:37 ÖÖ]


Season pass 3 comboları hakkında soru Gönderen: jinemre
[Ocak 21, 2020, 11:08:33 ÖÖ]


TekkenTR WhatsApp Grubu Gönderen: jinemre
[Ocak 21, 2020, 10:59:48 ÖÖ]


Turnuva Videoları Gönderen: Mr.X
[Ocak 17, 2020, 11:58:53 ÖÖ]


Mortal Kombat 11 Gönderen: Mr.X
[Ocak 17, 2020, 11:10:31 ÖÖ]


Bandai Namco Studios'taki Japon Oyun Programcısının Hayatındaki Bir Gün Gönderen: jinemre
[Ocak 17, 2020, 08:36:45 ÖÖ]


Steam TekkenTR Grubu Gönderen: jinemre
[Ocak 14, 2020, 01:04:12 ÖS]


Genel Haberler Gönderen: Mr.X
[Aralık 28, 2019, 07:05:52 ÖS]


Tekken 7 Rematch ve Deluxe edition farkı nedir? Gönderen: Mr.X
[Aralık 26, 2019, 01:36:05 ÖS]


Favori Arka Plan Müziğiniz Hangisi? Gönderen: Mr.X
[Aralık 21, 2019, 11:15:37 ÖÖ]

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - MagneticFrost

Sayfa: [1] 2
1
Maç Videoları / Tekken 7 - Scorpion vs Akuma
« : Haziran 20, 2017, 03:49:29 ÖS »
Bir günümüz geçmez ki bazı Akumacı kardeşlerimiz habire hadouken spamı yapmadan oyun oynasın. Neyse, karşıma gelen bu spam sever arkadaş sağolsun benim de trollüğümün tutası gelip gülmekten yerlerde oynadığım bu maçı paylaşmak isterim. :icon_mrgreen:

İyi seyirler. O:-) (:icon_twisted:)


2
Genel Konular / Ücretsiz Tekken 7 Avatarları (PSN)
« : Haziran 06, 2017, 09:13:55 ÖS »
PSN'de şu an 10 tane karakter avatarı ücretsiz olarak indirilebilir. Başka karakterler için de gelir mi, bilinmez.

Ayrıca meraklılarına, yeni Street Fighter ve Resident Evil avatarları da gelmiş. Genel olarak fena değiller. :thumbsup: Ama ücretli bunlar da.



https://store.playstation.com/#!/tr-tr/avatarlar/cid=STORE-MSF75508-AVATARS/

3
Part I Karakterleri:

1- Kazumi Mishima
2- King
3- Kuma
4- Eliza
5- Alisa Bosconovitch
6- Lee Chaolan
7- Jack 7
8- Jin Kazama
9- Paul Phoenix



Part II Karakterleri:

1- Lars Alexandersson
2- Panda
3- Kazuya Mishima
4- Feng Wei
5- Ling Xiaoyu
6- Eddy Gordo
7- Josie Rizal
8- Bryan Fury

Edit: 10 Haziran 2017 tarihinde yüklediğim Part II için arkaplan müziklerinden telif uyarısı almam üzerine video ufak tefek düzenlemelerle yeniden yüklenmiştir.



Part III Karakterleri:

1- Emilie De Rochefort
2- Asuka Kazama
3- Lucky Chloe
4- Sergei Dragunov
5- Master Raven
6- Yoshimitsu
7- Eleonor "Leo" Kliesen
8- Steve Fox
9- Nina Williams


4
Kombo Videoları / Tekken 7 Lili Rochefort Combo Video Part I-II-III
« : Haziran 03, 2017, 06:19:19 ÖS »
Evet, ilk combo videosu benden gelsin. :) Aklıma geldiği kadarıyla bir şeyler yapmaya çalıştım. İleride daha değişik şeyler çıkarabilirim belki.

İyi seyirler. :lili1:

Part I:



Part II:



Part III:


5
Haberler & Duyurular / Tekken 7 Hikaye Modu (Spoiler İçerik)
« : Haziran 02, 2017, 05:56:07 ÖS »
Bu mesaj altındaki tüm mesajlar spoiler içerikli olacağı için, bunu bilerek göz atmanızı öneririm.

Bu başlık altından hikaye hakkındaki görüşlerinizi bildirebilirsiniz.

Jinemre


@gufi

Biraz önce karakter hikayelerini de bitirdim. Ama sırf bitirmek için oynadım. Hiç yapmasalarmış daha iyiymiş. :thumbsdown: Küfür eder gibi kısacık kısacık.. Bir tek Miguel, Steve, Eliza, Asuka ve King'in endingleri hoşuma gitti.

@sim2003

Şu anki Lili bence gayet iyi. :)

6
Trophy/Achievement / Tekken 7 Trophy & Archievement Listesi
« : Mayıs 15, 2017, 07:31:29 ÖS »
Oyundaki kupalar T6 ve Tag 2'deki listenin hemen hemen aynısı ve platinlemek oldukça kolay.

Platin Kupa: I'll Get Everything Back! = Bütün kupalar toplandı.

Online Kupalar: 

- Come And Get Some, I Dare You! (Bronz) = 10 online maç yapıldı.
- Yeah! I Did It! (Bronz) = 1 online ranked maç kazanıldı.
- Not Bad! (Bronz) = 1 online player maç kazanıldı.
- Okay! I'm Ready! (Bronz) = Online turnuvada 1 maç kazanıldı.

Toplanabilirler:

- It's Just Business (Bronz) = 5.000.000 oyun parası kazanıldı.
- Excellent (Gümüş) = 10.000.000 oyun parası kazanıldı.
- Cool! (Bronz) = 20 adet hazine kutusu ele geçirildi.
- I've Finally Found You! (Altın) = 50 adet hazine kutusu ele geçirildi.
- Wow, I'm Pretty Strong (Gümüş) = 3 kere özel hazine karşılaşması kazanıldı.
- Instant Annihilation (Bronz) = 3 kere ardarda hazine karşılaşması kazanıldı.

Hikaye Tabanlı Kupalar:

- You Think You're Tougher Than Me? (Bronz) = Ana hikayenin prolog kısmı tamamlandı.
- Let's Do This (Gümüş) = Ana hikayenin ilk bölümü tamamlandı.
- You Challenge Me?! (Bronz) = Ana hikayenin 8. bölümü tamamlandı.
- I Can't Accept This Fate (Gümüş) = Ana hikayenin 13. bölümü tamamlandı.
- It's Time For You To Meet Your End (Altın) = Ana hikayenin epilogu izlendi.
- I Demand To Know The Truth (Bronz) = 3 karakter hikayesi tamamlandı.
- Lightning Of Fate (Gümüş) = 10 karakter hikayesi tamamlandı.
- Master of Iron Fist (Gümüş, Gizli Kupa) = Ana hikayenin özel bölümü tamamlandı. 

Rank Kupaları:

- This Should Be Fun (Bronz) = 1. Dan rütbesine erişildi.
- Your Tecnique Is Impressive (Bronz) = Initiate rütbesine erişildi.
- Roar! Nice Moves! (Gümüş) = Brawler rütbesine erişildi.
- Hot-Blooded Fighter (Altın) = Warrior rütbesine erişildi.
- Don't Hold Anything Back (Bronz) = Daha yüksek ranka sahip 20 rakip yenildi.

Çevre Etkileşimi:

- Destructive Drive (Bronz) = Yerin kırılması sağlandı. (Offline hariç)
- Crushing Impact! (Bronz) = Balkon kırılması sağlandı. (Offline hariç)
- Going Somewhere? (Gümüş) = Forgotten Realm mekanında en alt kata ulaşıldı. (Offline hariç)
- Please Don't Tell My Father (Bronz) = Jungle Outpost mekanında en derin alana ulaşıldı. (Offline hariç)

Diğer Kupalar:

- No Pain, No Gain (Gümüş) = Pratik modda 50.000 hasar verildi.
- Don't Take It Personally (Bronz) = Perfect maç kazanıldı. (Offline hariç)
- You Fought Well (Bronz) = Great maç kazanıldı. (Offline hariç)
- Just Relax, You Can Do It (Bronz) = 3 kere 10 hit combo yapıldı. (Offline hariç)
- Power Is Everything! (Bronz) = 10 power crush yapıldı. (Offline hariç)
- Overdrive! (Gümüş) = 10 rage drive yapıldı. (Offline hariç)
- We Settle This Now! (Gümüş) = 20 rage art yapıldı. (Offline hariç)
- Sturdy And Indestructible (Bronz) = 5 rage art bloke edildi. (Offline hariç)
- Stun Gun! (Gümüş) = Yenilmek üzere iken 5 kere rage art ile oyun kazan. (Offline hariç)
- There Is Nowhere To Run. Give Up! (Bronz) = 10 homing hareketi yapıldı. (Offline hariç)
- I'll Kick Your Butt To Hell And Back (Bronz) = Hava combosunda 70'den fazla hasar verildi. (Offline hariç)
- Elegance At It's Purest (Bronz) = 10 screw hareketi yapıldı. (Offline hariç)
- Anger Of The Beast (Gümüş) = Rage'de iken tam 1000 hasar verildi. (Offline hariç)
- Fear My Wrath (Bronz) = Devil Kazumi'yi arcade veya treasure battle özel karşılaşmasında yen.
- The Prosperous Inevitably Decline (Bronz) = Akuma'yı arcade veya treasure battle özel karşılaşmasında yen.

Kupa resimleri için: https://www.exophase.com/game/tekken-7-psn/trophies/

7
Genel Konular / İptal Edilen Tekken Karakterleri
« : Mayıs 11, 2017, 09:42:23 ÖS »
Bu zamana kadar 4 tane karakter düşünülüp iptal edilmiş. Fazla önemsenmeyen bu karakterler hakkında ben de bir takım bilgiler derleyip paylaşmayı düşündüm. İyi eğlenceler. :D

Edit: Konuyu Tekken Revolution anket karakterlerini de ekleyerek güncelliyorum. Tabii bu karakterler iptal edildi sayılmaz, ancak yine de gelmeden rafa kaldırılan karakterler olduğundan buraya onları da eklemeyi uygun gördüm.
 
1- Devil Ganryu

Gerçekten düşünülmüş, ancak sonradan iptal edilince konseptin korunmasına karar kılınmış belli ki. Tekken 6'da Ganryu Azazel'i yenince büyülü kürenin etkisi altına giriyor, ancak uçmakta sıkıntı çekiyor.



2- Sake

Nam-ı diğer Salmon. Yoshimitsu'nun görünümünü kullanıp Jin Kazama'nın dövüş stilini verdikleri bu karakteri Katsuhiro Harada'nın seslendirmesi de planlanmış. Karakter isminden belli neyin sonucu oluştuğu bu karakterin. :lachen: Hahahah. Tamam sakinim.. Ehem. Neyse efendim bu karakterin özelliği neye basarsanız basın karakterin kendini Dr Bosconovitch gibi oraya buraya garip çarpma sesleriyle atmasıymış. Tabii sonradan böyle bir karaktere 100 YEN (o zamanlar bir doların biraz üstü meblağ) ödeyecek müşterilerin sinirlenebileceğini düşünmüşler ki, müşteri memnuniyeti açısından iptal kararı almışlar. Ayrıca Harada "bu tip bir karakter konsolda olurdu, ama arcade'de olmaz" şeklindeki düşüncesini de eklemeden durmamış. Ancak Arcade versiyonunda bir takım hile ile açılabilen gizli bir karakter. Tabii Sake'nin konsepti Tekken Revolution için geri dönmüştü. Ancak oylamalarda Eliza kazanmıştı. (Video 0:42)



3- Wild Card

Aynı şekilde Sake gibi bu da Arcade versiyonu için düşünülmüş. Oyun kullanılmadığı esnada CPU'nun ekranda karşılaşma gösterirken düşülmüş. Ayrıca karakter seçim ekranında "?" yani rastgele karakter getirme düğmesinden de şans eseri Wild Card düşebilirmiş. Kazuya'nın görünümünü ve Yoshimitsu'nun dövüş stilini kullanan bu karakter sadece arcade versiyonunda hile kullanılarak açılabiliyor. (Video 3:40)



4- Zombie Bride

Evet en güzelini sona sakladım arkadaşlar. :D Zombie Bride henüz kendisine isim verilmeyen Miguel'in kız kardeşinin kendisidir. Tekken 6'da oynanabilir bir karakter olarak düşünülüp sonradan iptal edilmiş. Azazel'i durdurmak için başka yollar arayacağına paso eline masum kanı bulaştıran Jin Kazama sağolsun bir bombardıman saldırısında evlendiği kilise de saldırıya uğradığından hayatını kaybetmiştir. Nasıl bir şekilde zombiye dönüştüğüne hiç değinilmeyen ve iptal edilen bu zombi gelinimizin konsepti de Tekken Revolution için oylamaya alınmıştı.



Tekken Revolution Anket Sonuçları



5- Seksi Tekken Force Kadın Asker

Asıl konsept Tekken 5 için sunulmuş. Ancak kıyafet fazla açık olduğundan "çok dikkat çeker" diye rafa kaldırılmış. Tekken 6'da da gündeme gelmesine rağmen yine kabul görmemiş. Bu isimsiz karakter için düşünülen dövüş stilleri: Silat, Krav Maga, Savate, Taekkyevon, Systema, Eskrim.



6- Ganmi-chan

Bu sevimli karakterimizin isminin anlamı Taşgüzel-cik. Tabii taş derken öyle taş değil. :D Hani rock derler, sallıyorsun ortalığı derler ya ondan. :icon_lol: Neyse bu karakterimiz için Harada bir twitinde eğer 1000 retwit alırsa bu karakteri tamamlayacağını söylemesine rağmen gördüğümüz gibi piyasada yok. İlk olarak Tag 2 için önerilen bu karakter (aynı Rainbow Mika'nın Zangief'i idol aldığı gibi) Ganryu'yu idol alan bir sumo güreşçisi. 



7- Tougou

Tekken 6 hikaye modunda Lars'ın iletişim halinde olduğu asi birliğin bir komutanı.



8- Shin Kamiya

Tekken Blood Vengeance'dan tanıdığımız karakter kendisi. Fikir edinmek isteyen bu animasyonu izleyebilir. Uzun uzadıya spoiler yazmak istemiyorum.



9- Giant Praying Mantis

Anlamı dev peygamber devesi. Tekken 3 henüz geliştirme aşamasındayken oyundaki bir yazılım hatası karakterin kendiliğinden geri geri gitmesine ve görünüşünün bozulmasına yol açmış. Bu durumda güçlü bir karakter olabilir diye fikir edinseler de sonradan zaman kaybı olarak görülen bu karakter direk çöpe atılmış. Kim bilir, belki sonradan Ogre ve Azazel'e bu hata ilham olmuştur. Neyse bunun resmi yok, ama boş geçmeyip temsiliyi atalım en azından.



10- Average, Run of the Mill Old Man

Ortalama, klasik bir ihtiyar işte anlamı gibi. Kendisi zayıf, kavga dövüş bilmeyen her yerde karşımıza çıkabilecek bir dayı. Bunun da temsilisini ekleyelim hemen..



11- Female Paul

Hayal gücümün yerle bir olduğu nokta işte burası arkadaşlar. :D Zaten adı hariç resmi filan da yok, yani temsilisini sizin zihinlerinize bırakıyorum artık. :icon_lol:

8
Hikaye Video ve Müzik / Devil Genetiğinin Sonu Geliyor Olabilir mi?
« : Mayıs 11, 2017, 02:21:16 ÖÖ »
Bu Duomo Di Sirio stage'i için müzik bakınırken bir yandan birkaç bilgiye rastladım. Şu anda bana mantıklı gelen birkaç teorim oldu ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Bu konu hakkında sizlerin ne düşündüğünü merak ettim.

Bildiğimiz üzere Tekken 7 ile birlikte Mishimaların hikayesine (The Mishima Saga) artık bir son verilecek. Mishimalarda en belirgin özellik bilindiği üzere devil genetiği. Şu an bu genetiğin Kazumi ile başladığı, Heihachi'nin bu yüzden onu öldürmek zorunda kaldığı düşünülüyor. Güç arayan ve bu uğurda her kötü yola umarsızca başvurmaktan çekinmeyecek Heihachi'nin tek zayıf noktasının Kazumi olduğu da düşünülüyor. Bildiğiniz üzere Kazumi de kocasını ve oğlunu sevmesine rağmen ilk hikaye trailer'ında kendisine borcu olan Akuma'ya güç arayan Heihachi'nin yanında kendi genetiğini taşıyan Kazuya'yı da öldürmesi için söz verdirmişti. Sırayla Kazuya ve Jin'e geçen bu genetiğe bu zamana kadar yapılan tek anti olgu Angel idi. Ancak bundan sonra işler biraz değişecek gibi.

Buradan itibaren tekkenpedia'dan kaynak alarak Claudio'nun şu an bilinen rolüne değineceğim. Duomo Di Sirio, İtalyancadan Sirius Katedrali olarak çevriliyor. Bu katedral ise dünyadan sır gibi saklanan ve başında Claudio'nun olduğu "Sirius Okçuları" adlı gizli bir büyücü-dini topluluğun karargahı. Bu topluluğun amacı ise doğaüstü "şeytani" güçleri dünyadan defetmek. Sirius ise, Köpek Yıldızının diğer adı. Mısır mitolojisinde bu yıldız "her şeyi görebilen o malum wedjat gözüyle meşhur olan" Isis adlı tanrıçanın oğlu Horus'un doğumuna ve de en önemlisi ölümden sonra gidilen bir öbür dünya olarak ilişkilendirilmesiyle bilinir. Çoğu antik mitler de bu yıldızı tam olmasa da benzer özelliklerle tasvir ediyor. Mesela ölümün yeni bir başlangıç olmasının başka inançta nesli devam ettirmek olarak yorumlanması gibi. Yani cennet cehennem ve melek şeytan durumlarına kadar uzanıyor bu mevzu.

Mishima Zaibatsu bir gün bu topluluğun farkına varıyor ve bir takım(?) işbirliği talep ediyor, ancak red cevabı alıyor. Bunun arkasında Zaibatsu'nun niyetini öğrenmek isteyen Claudio ise Tekken 7'ye giriş yapıyor. Zaibatsu acaba bu genetiği komple silmek için mi bunlarla işbirliği talep etmiştir? Şu an tekkenpedia'da Claudio'nun hikayede çok önemli bir yeri olduğu söylenmiş. Yani Mishima hikayesini sona erdirme gibi durumlardan yola çıkarsak sonraki oyunlarda Devil Jin ve Devil Kazuya'yı görme ihtimalimiz azalıyor gibi geliyor bana. Ayrıca Eliza'nın trailer'ında Eliza gibi doğaüstü ve "şeytani" görünen bir karakterin karşısında Claudio'nun olması da bir tesadüf değil sanırım. Lili de büyük ihtimalle Eliza'dan kurtulmak için Claudio'dan yardım alacak galiba.

Neyse anlatacaklarım bu kadardı. Bayağı uzun olmuş, sıkmadım umarım. :icon_lol: Siz ne düşünüyorsunuz bakalım bu konuda?
   

9
Tekken TR Müzesi / MagneticFrost_TR vs Lord_Vairion Dostluk Maçı
« : Nisan 16, 2017, 10:37:06 ÖÖ »
Evet her haftasonu gibi kankam lord_vairion (Alp) ile dün yaptığım dostluk maçlarını çekip paylaşayım dedim. Maç heyecanından olsa gerek arkadaş 1-2 kere sürç-i lisan ettiyse de görmezden geliniz lütfen. :icon_mrgreen: Maç esnası birkaç tane de resim paylaşayım. Umarım maçlar hoşunuza gider. :)

http://imgur.com/a/EsZDQ







Skora yaklaştıkça ciddiye bağlıyoruz yavaştan.






Sonuç 30-29. (Telefonun azizliğinden son anların kaydı yok maalesef.)
Darısı Tekken 7'ye. :)     

10
Geriye Kalanlar / Injustice 2 - Every Battle Defines You
« : Nisan 12, 2017, 05:45:52 ÖS »
Oyun 16 Mayıs'ta geliyormuş. "Her dövüş sizi yansıtır" gibi bayağı gaz veren bir sloganı da var. Şahsen eskiden bu oyunu bir şeye benzetemezdim pek, kesin DC'yi saçmalıyordur diye düşünerek bu zamana kadar trailer filan hiç takmamıştım bile. Şöyle bir öylesine bakayım demeye kalmadan gel gör ki Netherrealm Studios oyunu daha da çok MK'ya benzetmiş gibi. MK mekaniklerine aşinalığımdan olsa gerek oyunu çok çekici buldum bu sefer. Gerçekten trailerları beni ikna etti şahsen.

Sizin bu oyun hakkındaki düşünceleriniz nedir, var mı oynamayı düşünen?   






11
Karakterler / Lili Rochefort Tekken 7 FR İnceleme
« : Nisan 07, 2017, 09:41:03 ÖÖ »
Evet gaza geldim ben de kendi main'imden inceleme yazayım dedim. :P Çorbada tuzumuz olsun. Tabii gönül isterdi ki Anna için böyle bir konu açayım ama.. Ah Anna ahh. :heul:

Lili Rochefort :lili1:



1- Yeni hareketler:

- u/f+2 (ya da u+2, u/b+2) = Lili'nin SS'e kaçarak vurduğu bir hareket, Tekken 5 DR'deki f+1+2'nin aynısı. Rakibin bazı hareketlerini boşa çıkarmak için kullanışlı olabilir. Ek CH özelliği var mı bilmiyorum şu an. (Video 2:50)

- f,f+1+2 = Bu hareketin rakibin bloğunu kastırma gibi bir özelliği var, ama hareket yavaş geldiği için pek kullanışlı sayılmaz, 1+2'ye basılı tutularak uzatılınca bloklanamaz hale geliyor. (Video 3:20)

- qcf+2,1 = Çok iyi bir hareket, hem kasılmıyor hem de rakibin bloğunu kastırıyor. Çok kullanışlı bir şey. Eski qcf+2 yok artık. (Video 3:32)

2- Screw hareketleri:

- d+1,2,4

- 2,4
 
- d/b+3

- d+2,2,3

- BT 2

- BT 3+4,2

- qcf+3+4

3- Rage Stilleri, Homing, Power Crush:

Rage Drive = d/f+3+4,3 = Ardından comboya girilebilecek bir hareket, rakibi blokta ileri itiyor. İlkine blok alıp ikinciye eğilebilir ve punish kesilebilir. Tabii ilkini yerseniz ikinciyi de yersiniz.

Rage Art = 3+4

Homing = f+3, qcf+2,1

Power Crush = f,f+2 = Ardından yine comboya girilebilir.

4- Yeni özellikler:

- b+1~f = Artık bu harekette f,f+3~f gibi qcf pozisyonuna geçebiliyor, combolarda çok kullanışlı.

- d/b+4 = Tekrar düşürüyor, ancak artık hareket daha yavaş çıkıyor, rahat punish yer pek kullanışlı değil.   

- BT d+3+4 = Ardından BT d+3,4 yerine BT d+4, ws2 ile comboya devam edilebilir. Rakip gard aldığında daha fazla kasılıyor artık.

- SS+3 = Rakibe ardından f,f+3+4'ü vuracak kadar kastırıyor.

- 3+4 = Rakibi düz havalandırıyor artık, kaliteli combo yapılabilir ardından.

- qcf+1,2 = Son hit CH'de rakibi comboya rahat girecek kadar bayıltıyor, geciktirerek yapılırsa güzel bir CH tuzağı artık.

- b+1+2 = Eskisinden daha hızlı çıkıyor, Revolutiondaki hali gibi aynı.

- WS+1,2,4 = Son hit CH'de comboya girecek kadar düşürüyor artık, ancak bilen rakibe tamamı riskli hareket, kullanışlı değil. (Ancak @deadlyassassin'in dediği gibi WS+1,2 ile yapılan punish sonrasında geciktirme ile vs duruma göre tuzak alternatiflerine gidilebilir.) 
 
5- Örnek birkaç tane combo:

- u/f+3, f+2,3, f,f+3~f+3+4 S! f,f+3~f+1,2

- d/b+4, FC d/f+1, 4,1, d+2,2,3 S! f,f+3~f+1,2

- SS+3, dash f,f+3+4

- d/f+2, f+2,3, b+1~f, u, b+1~f,u, b+1~f+3+4 S! d/f+3+4,3 (u = cancel, d de kullanılabilir.)

12
Tekken Akademi / Tekken 7 Mekanik Değişiklikleri
« : Nisan 05, 2017, 02:38:31 ÖS »
Evet oyunun çıkmasına yaklaşık 2 ay gibi bir süre kaldı. Tekken 7'de çok değişiklik mevcut ve bazıları oynayanlar tarafından söylenmedikçe fark edilmeyecek türden neredeyse. Ben de Tekken 7'de var olan değişiklikleri hem fark etmeyen arkadaşlara hem de yeni başlayacaklara çabuk adapte olmak için faydalı olacağını düşünerek bu konuyu açayım dedim. Hiçbir yerde böyle bir liste yok malesef, o yüzden şahsi fark ettiklerimi yazacağımdan benim de gözümden kaçan şeyler olabilir. Karakter hareket bilgileri vs hariç genel mekanik kapsamında bildikleriniz varsa siz de buraya yazabiliriniz.

1- Bound, B! (Sektirme):

Tekken 7'de bound sadece hemen hemen follow up olarak nitelendireceğimiz devam özellikli hareketlerde mevcuttur. Örneğin Alisa'nın u/f+4,4'ü ve Eliza'nın u/f+4,2'si buna örnek gösterilebilir. Tekken 7'de bound combo sisteminde kalkmıştır. Onun dışında bound hareketleri alt zeminleri kırmak için kullanılabilir.

2- Screw, Nam-ı Diğer Tailspin, S! (Savurma):

Tekken 7'nin yeni combo devam ettirme materyali. Bound'a göre rakibi comboda daha ileri götürme, duvara götürme, kırılabilir alanlara götürme vs açısından artı yönü vardır.

3- Rage Drive (Ex atak):

Karakter rage'e geçtiğinde bir defaya mahsus ve rage karşılığında kullanılabilen bir özel hareket. Her karakterin kendine has özellikleri ve avantajları olan rd'si vardır. Rakip rd low'dan geliyorsa parry (f/d) bunu keser, high'dan geliyorsa, eğilinirse rd devam etmez ve 24 frame kasılır. Tamamına gard alma durumunda bütün rdler farklılık gösteriyor maalesef.

4- Rage Art (Ultra):

Yine karakter rage'e geçtiğinde bir defaya mahsus ve rage karşılığında kullanılabilen bir özel hareket. Rakibin saldırısını ufak bir hasar karşılığında nötralize eder. SF'deki Ultra ve MK'daki X-Ray mekanikleriyle aynı olarak rakibe normal değdirildiğinde maksimum hasarı alırken, comboda kullanılacaksa combonun uzunluğuna göre o kadar vereceği hasar düşecektir. 

5- Okizeme (Yuvarlanma):

Önceki serilerde yerdeyken ileri ve geri tuttuğunuzda yuvarlanarak kalkıldığını bilirsiniz. Okizeme budur ve Tekken 7'de kalkmıştır. Örneğin yatarken kolu geri tuttuğunuzda rakip artık direk gard alır şekilde ayağa kalkacaktır. Bunu deneyimli oyuncuların acemilere sıklıkla sürekli combo yapmak için uyguladığı okizeme vortex'in önüne geçmek için kaldırdıklarını düşünüyorum şahsen. Onun dışında Ukemi (yan yuvarlanarak kalkma) olduğu gibi duruyor.

6- Side Step, SS (Yan adım):

Tekken 7'de SS büyük oranda nerf almış, çok zor çıktığı söyleniyor. Büyük ihtimalle oyunun fizik, grafik vs motorlarının sil baştan yaratıldığını düşünürsek herhangi bir açığa karşı alınan bir önlem olabileceğini düşünüyorum. İleride düzeltirler mi, bilinmez.

7- Ex Meter (Ex metresi):

Oyunun başta şahsen başarısız bir TekkenxSF denemesi olduğunu düşünüyorum. SF'den gelecek karakterler için eklenmiş sınırı 2 olan bir metre. 1 tanesiyle EX hareketi, tamamıyla Ultra çekiliyor. SF karakterlerinden sadece Akuma'da var, onun dışında Eliza da bu metreyi kullanacak. 

8- Parry (Çelme):

Parry low atağı çelen bir harekettir. T6 ve Tag2'de parry rakibi direk bound haline geçirdiği için, yapıldıktan sonra tekrarında bound yapılamazdı. Ama artık parry sonrası screw alınabilir.

9- Power Crush (Çarptırma):

SF4 serisindeki Focus mekaniğine benzeyen bu sistemde yine her karakterin kendine has özellikleri, avantajları vs olan pcleri vardır. Rakip atağa geçtiğinde kullanılırsa rakibin atağını kendinizden belli bir hasar karşılığında nötralize etmeye yarar, rakipten de bayağı bir hasar alır. Ancak SF4'deki gibi aldığınız hasarı iyileştiremezsiniz.     

10- Ewgf'ler Akuma'nın hadouken'ini kesiyor. (Ancak zamanlamasını iyi ayarlamak, tam gelişine oturtmak lazım tabii. Şahsen bunun yerine SS'ten whiff punish atmak daha sağlıklı ve can yakıcı. Zaten buna yetecek kadar kasılıyor..) Yine bu maddeye benzer olarak Eliza'nın dark wave (qcf+2) adlı büyüsü için şu an bir fikrim yok.. Hadouken ve dark wave de birbirini etkisizleştirir mi henüz bilinmiyor.   

11- Throw Break (Kapma açmalar): Önceden 1+3 ile yapılan tutmalar 1, 2+4 ile yapılan tutmalar 2 ile açılırdı. Artık bu sade kapmalar 1 veya 2'nin herhangi birisine basarak açılabiliyor. Ancak özel girişli Giant Swing, Tombstone vs gibi iki elle gelen özel kapmalar halen 1+2 ile açılıyor. Onun dışında King'in multi throwlarını açmak için nerede yine neye basacağınızı bilmelisiniz.
   
12-.....

13
Konsollar / Son Zamanların En İyi Indie Oyunu: Abzu!
« : Mart 31, 2017, 09:46:46 ÖÖ »
Hep Tekken hep Tekken olmaz. Journey ve Everybody's Gone to the Rapture efsanelerinden sonra PS Store'da indirime giren Abzu oyununu sonunda oynama fırsatı buldum ve kaydımı burada paylaşayım dedim. Gerek atmosferi, gerek müzikleri, herşeyiyle sizi kendisine kilitlemeyi başaran bu yapım gerçekten "ama oyunda grafik önemli yaa"cılara kapak olacak cinsten. Tek eksi yanı oyunun yine Journey ve EGTR gibi çok kısa olması, 70 dakikada bitirmişim. :( En son Indie hariç farklı zevkleri Portal serisi ve Life is Strange'den almıştım, bunların da atmosferi çok iyiydi. 

Neyse sizleri güzel mi güzel oyunla başbaşa bırakıyorum. :)

Part I:



Part II (Final):




14
Maç Videoları / Turnuvalardaki Enstantaneler
« : Mart 29, 2017, 12:15:13 ÖÖ »
Evet benim favorim tanukana ile nobi'nin oynarkenki yüz ifadeleri.  :icon_mrgreen: İkisi de ayrı bir dünya. :icon_lol: Bu ikilinin vs yapmasını isterdim şahsen. :icon_mrgreen: Neyse, eski olan da var ama birkaç video paylaşayım.

Mbc vs Tanukana



Knee vs Tanukana



Nobi vs Channel



Nobi vs Jdcr


15
Genel Konular / Yoshinori Ono ve Katsuhiro Harada kapışırsa!
« : Mart 20, 2017, 07:51:07 ÖS »
Tamam konu biraz mağara, ama sonradan görme olduğumdan paylaşmak istedim. :icon_biggrin: Bu ikilinin niye el ense dost oldukları daha net anlaşılıyor videolardan. ;D

Bölüm 1



Bölüm 2 - Rövanş Maçı (Ver baba helyumu :icon_mrgreen:)


Sayfa: [1] 2
Yukarı Git