collapse

* Kullanıcı bilgisi

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

* Son İletiler/Konular

ArcSystem oyunları Gönderen: Mr.X
[Ekim 06, 2019, 02:24:14 ÖS]


Tekken 7 Son Haberler Gönderen: Mr.X
[Ekim 04, 2019, 05:41:27 ÖS]


KOF XIV Yeni Başlayanlar Gönderen: Mr.X
[Ekim 02, 2019, 12:19:24 ÖS]


Mortal Kombat 11 Gönderen: Mr.X
[Ekim 01, 2019, 06:03:11 ÖS]


Street Fighter Haberleri Gönderen: Mr.X
[Eylül 26, 2019, 11:29:03 ÖÖ]


Tekken 7 Türkçeştirme üzerine Gönderen: INDIE
[Eylül 26, 2019, 09:33:16 ÖÖ]


Dead Or Alive 6 Gönderen: Mr.X
[Eylül 21, 2019, 06:26:43 ÖS]


Street Fighter V Oynayanlar var mı ? Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 09:46:01 ÖÖ]


Karakterlerinizi Neye Göre Seçmiştiniz? Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 09:13:34 ÖÖ]


Fighting EX Layer Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 08:23:33 ÖÖ]


[ SAMURAI SHODOWN / SAMURAI SPIRITS ] Gönderen: Mr.X
[Eylül 11, 2019, 03:30:17 ÖS]


selamun aleyküm Gönderen: game67boss
[Eylül 08, 2019, 08:17:11 ÖS]


Soul Calibur 6 Gönderen: Mr.X
[Eylül 05, 2019, 05:30:54 ÖS]


Selamun Aleyküm, Tekken 7 Team :) Gönderen: CagePaul561
[Ağustos 14, 2019, 12:41:07 ÖÖ]


Selamlar Gönderen: Kindablu3
[Temmuz 24, 2019, 03:19:07 ÖS]


Turnuva Videoları Gönderen: Mr.X
[Haziran 05, 2019, 05:32:52 ÖS]


TEKKEN MOBİL KAPATILDIMI Gönderen: sinasi
[Haziran 03, 2019, 02:17:58 ÖÖ]


Mortal Kombat oynanış videoları Gönderen: Mr.X
[Mayıs 26, 2019, 05:55:55 ÖS]


Turnuva Gönderen: canavar8686
[Mayıs 26, 2019, 02:38:57 ÖS]


TEKKEN X Street Fighter Gönderen: Mr.X
[Mayıs 08, 2019, 01:05:57 ÖS]

İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - Aora

Sayfa: [1] 2
1
Geriye Kalanlar / Soul Calibur 6
« : Aralık 08, 2017, 06:20:45 ÖÖ »
Geliyor:

2
Haberler & Duyurular / Yeni Misafir Karakter, Final Fantasy'den Noctis
« : Kasım 13, 2017, 04:46:31 ÖÖ »
Az önce açıklandı Twitch'te Tekken kanalında

Karakter ve bölümü güzel gözüküyor bence, Geese'i veya Bowlingi sevmemiştim ama bunu alırım sanki. Bir de müzik eğer bölümünün müziğiyse çok güzel bence
2018 İlkbaharında çıkıyor

3
Maç Videoları / Mr. Naps(Bryan) vs Jeondding(Lucky Chloe)
« : Eylül 24, 2017, 07:03:45 ÖÖ »
Dünkü SoCal Regionals turnuvasından, çok sağlam bir set

Spikerleri Aris ve Tasty Steve

4
Tekken TR Müzesi / Arika'nın yeni dövüş oyunu
« : Eylül 19, 2017, 03:10:23 ÖS »
TGS'de açıkladılar. Daha ismi belli değil sanırım. 2 boyutlu olacak

5
Haberler & Duyurular / Tekken - What's your next move? (iOS/Android için)
« : Ağustos 18, 2017, 11:25:30 ÖÖ »

Christie ve Marduk'un olması garip

6
Ceza / Karakterlere Karşı Sidestep
« : Ağustos 15, 2017, 01:03:50 ÖS »
Karakterlerinin hangi yanlarının zayıf olduğunu ve onlara karşı ne tarafa sidestep atılması gerektiğini gösteren bir tablo

Karakterin bir tarafının zayıf olması o taraftan vuran hiç saldırısı yok demek değil tabiki, sadece saldırıları genelde o tarafa doğru çok vurmuyor ve genelde o tarafa sidestep atmak daha mantıklı demek.

Sidestepler o karaktere karşı oynayan oyuncuya göre yazılmış, yani SSL dediğinde kendi solunuza sidestep atıyorsunuz düşmanın soluna değil

Tabloyu hazırlayan reddit kullanıcısı Krieger999(konusu). 2 ay önce açmış konuyu, oyun çıktığı hafta falan sanırım. Yanlışlar olabilir, eğer farkettiğiniz bir yanlış veya eklemek istediğiniz bir şey varsa söyleyin düzelteyim

7
http://tekkengamer.com/2017/08/08/tekken-7-survey-bandai-namco-wants-know-think-game/
Bamco anket yapıyor T7 ile ilgili, verilen cevaplar oyunun geleceğini etkileyecektir büyük ihtimal. Girip dürüstçe cevaplayalım o yüzden

8
Geriye Kalanlar / Killer Instinct
« : Haziran 18, 2017, 05:01:28 ÖÖ »
Killer Instinct,2 boyutlu bir dövüş oyunu. Oyunun bir özelliği(ve benim de en sevdiğim yanı) her karakterin birbirinden çok farklı oynaması, hepsinin kendine özel mekanikler, barları vs var. Combo sistemi MK gibi gördüğüm kadarıyla combo breakerlarla falan. Bu oyunun bir diğer ünlü olduğu konu da dengesi, her karakter turnuvalarda oynanabiliyor

Oyun hakkında rehber isteyenler için:http://ki.infil.net. Çok yararlı bir site ve oyun hakkında ihtiyacınız olan neredeyse her şey var
Konuyu açmamın sebebi oyun Steam'e geliyor(link), önceden sadece Xbox ve Windows 10 için Windows Store'daydı, sanırım Steam'e gelmesiyle Windows 7'ye de gelecek. Ben bayağı merak etmiştim bu oyunu ve oynamak istemiştim ama Windows 10'u ve Windows Store'u sevmediğim için oynamamıştım, Steam'e gelince kesinlikle deneyeceğim ama. Belki benim gibi merak edenler vardır
Oyunun Windows 10 ve Xbox versiyonu arasında crossplay vardı, eğer Steam versiyonunda da olursa gayet canlı bir online oyun olacağını düşünüyorum

9
Karakterler / Karakterlere Genel Bakış
« : Haziran 15, 2017, 06:51:20 ÖÖ »
Karakterler hakkında kısa özetlerin yeni başlayan veya eskiden beri oynayan ama hâlâ karakterleri tam bilmeyen arkadaşlara yardım edebileceğini düşündüm, hem kendilerine karakter seçmelerinde hem de bu karakterlere karşı oynarken nasıl oynadıklarını bilmeleri faydalı olur, vs

Öncelikle bu yazıyı yazan ben değilim. Ben sadece çevirisini yaptım. Yazarı İrlandalı Fergus isminde bir Asuka oyuncusu, kendisinin twitterına ve twitch hesaplarına tıklayarak ulaşabilirsiniz. Çeviriyi bitirdikten sonra jinemre'ye attım kontrol etmesi için, ikisine de teşekkür ediyorum buradan.
Bu yazı önceden dövüş oyunu oynamış ama Tekken'e yeni olan insanlar için yazılmış, yani bilmediğiniz terimler olabilir. Bilmediğiniz terimler için Legend sayfasına göz atabilirsiniz. Eğer hâlâ anlamadığınız bir şey varsa konuya mesaj atın veya istemiyorsanız kişisel iletiden sorabilirsiniz.

Alisa Bosconovitch
Zorluk- Kolay

Alisa Tekken 7'de geri dönüyor. Alisa dürtme odaklı bir karakter. Düşmanının canını yavaşça iyi mesafeli low ve mid saldırılarıyla indirmek konusunda çok iyi. Bunu güçlü sidestepiyle birleştirince kendisi yavaş ve teknik bir oyun isteyenler için mükemmel bir karakter oluyor. 4'te inanılmaz güçlü bir homing hareketi var, counter hitte launcher olan 13 frame bir tekme. Bu hareket düşmanını Alisa'ya karşı sidestep kullanmaya korkutmakta çok iyi, bu da Alisa'nın düşmanına sakince dürtmesine izin veriyor. Agresif olarak da oynayabilir ve düşmanı ile arasındaki mesafeyi hızlıca WR2, yüksek hasarlı, menzilli, avantajı Alisa'ya veren saldırı ile kapatabilir. Düşmanlar bu saldırıyı tahmin edip ya eğilmek ya da sidestep yapmak isteyecek bu da Alisa'nın mükemmel homing ve mid saldırılarına açık bırakacak onları. Kendisi çok dürtme odaklı olduğu için hasarı yüksek değil, eğer canı rakiple kıyaslayınca çok azsa geri dönüş yapması zor olabilir.

Artıları:
Dürtmekte iyi
Güvenli launcherlar
Güçlü 10 frame cezalandırma
Oyundaki en iyi sidesteplerden bir tanesi
Oyundaki en iyi homing hareketlerinden bir tanesi
Genel olarak güçlü homing hareketleri

Eksileri:
Havaya/boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta kötü
Dürtmekte iyi olmasına rağmen hasarı düşük, canı düşükse geri dönüş yapması zor
Geri dönüş yapabilmesi için çok riskli oynaması gerekiyor

Basit dürtme
Kolay yapılan hareketler
Defansif oynanış tarzı
Seven oyunculara tavsiye edilir

Akuma
Zorluk- ??

Street Fighter'dan misafir karakter kendisi. Bu yüzden oynanışı Tekken karakterlerinden çok farklı. Kendisinin EX barı var SF gibi, bu barı özel hareketler kullanarak, saldırarak veya hasar alarak dolduruyor. Bu barı ya kombolarını uzatmak ve baskısını güçlendirmek için ya da menzilli saldırılarını, ateş topu gibi, güçlendirmek için kullanabilir. Düşmanına yakınken sık sık güçlü low saldırılarını kullanabilir, bu low saldırılarından bir tanesi çok yüksek hasar vermek için ateş topuna veya tatsu'ya geçiş yapabiliyor. Buna artı olarak düşmanını düşüren bir çelme takma hareketi de var, ardından okizeme için. Düşmanına yaklaşmak ve baskı kurmaya başlamak için demon flipten kullanabileceği güçlü hareketleri var. Zıplayarak da güçlü hasar verebiliyor düşmana, normalde Tekken'de yapılamayacak bir şey zıplayan düşmana ağır kombolar rahatlıkla uygulanabileceği için, ama bazı karakterlerin Akuma'nın zıplamasını bölmesi zor olabilir. Kendisi ya hep ya hiç 50/50 karakter ve barı doluyken mixupları inanılmaz hasar verebiliyor. Shoryuken hareketi başlarken hasar almıyor yani baskıdan rahatça çıkabilir ve düşmanı kendisi üzerinde baskı yapmaya böylece korkutabilir. Eğer barı doluysa oyundaki en iyi 10 frame cezalandırmaya sahip, basit yumruktan shoryuken'in güçlendirilmiş haline geçebiliyor inanılmaz yüksek hasar vermek için ve bunu güvenli olmayan her hareketi cezalandırmak için kullanabiliyor.

Artıları:
Panik saldırısı olarak shoryuken kullanabilir
Barı doluyken oyundaki en iyi cezalandırmaya sahip
Güçlü 50/50
Güçlü okizeme
Yüksek hasar

Eksileri:
Barının dolu olması gerekiyor yüksek hasar için
Mixupları güvenli değil
Menzili kötü, düşmanına yakın olması gerekiyor çoğu zaman

Street Fighter
Farklı oynayan karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

Asuka Kazama
Zorluk- Kolay

Asuka çok defansif ve CH odaklı bir karakter Tekken 7'de. Düşmanını menzili iyi low ve mid saldırılarıyla kendisinden uzak tutmakta başarılı. Buna ek olarak, oyundaki en iyi ve kolay menzilli cezalandırma hareketine sahip, f2. Boşa sallanmış hareketleri f2 ile çok uzun bir mesafeden rahatça cezalandırabiliyor. Eğer rakip Asuka'nın kendisini uzaktan tutma hareketlerini geçip yaklaşabilirse bu sefer ona hasar vermeye zorlanacaklar çünkü Asuka oyundaki en iyi panik hareketlerine sahip. Güvenli, counterhitte launcher olan 14 frame low crush hareketi ve reversallerı dahil. Buna artı olarak çoğu hareketi güvenli. Ofensif olarak çok da iyi değil kendisi. Ofensif planı düşmana güvenli hareketleriyle baskı uygulamak bir süre ve düşmanı bir tuşa basmaya itmek, burada da Asuka'nın CH saldırıları devreye girecek. Oyundaki en iyi mid launcherlarından bir kaçına sahip, hem normal hem counterhitte. Okizemesi güçlendi Tekken 7'de TTT2'yle kıyaslayınca, çok güçlü aşağıdan vuran Rage Drive'ı ve bloklanamayan mid eklendi kendisine. Ancak, Asuka oyundaki en kötü WS cezalandırmasına sahip. WS'den en hızlı launcherı 19 frame, bu da Asuka'yı lowları bloklamak yerine önceden görüp low crush kullanmaya itiyor. 10 frame cezalandırması oyundaki en kötüsü, bu da eğer düşman güvenli oynarsa Asuka'nın geri dönüş yapmasını zorlandırıyor.

Artıları:
Boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta oyundaki en iyi hareketlerden bir tanesi
Güçlü okizeme
En iyi panik saldırılarına sahip
Düşmanı kendisinden uzak tutmakta iyi
Bir sürü güvenli ve güçlü CH ve normal launcherlara sahip
Counterhitte güçlü genel olarak

Eksileri
Oyundaki en kötü 10 frame cezası
Oyundaki en kötü WS cezalandırmalardan bir tanesi
Defansif oyunculara karşı oynarken zorlanıyor

Defansif karakterler
Güçlü ve farklı okizeme
Kolay ve etkili karakter
Seven oyunculara tavsiye edilir

Bryan Fury
Zorluk- Zor

Bryan, hem rushdownda hem de düşmanı kendisinden uzak tutmak konusunda başarılı olmasıyla bilinen bir karakter ve Tekken 7'de de bu devam ediyor. Düşmanı kendisinden uzak tutmak için bir sürü seçeneği var, menzilli CH launcherları, eğer düşman düşüncesizce saldırırsa hızlıca geriye atılabilmesi ve güvenli low crush mid launcherı gibi. Artı olarak mid, counter hitte launcher olan ve menzili ve frame avantajı iyi olan hareketini kullanabilir eğer düşmanına yaklaşmak istiyorsa. Düşmanına yaklaştıktan sonra çok vuran low saldırılarıyla, hızlı, counterhitte launcher olan mid saldırısıyla, hitconfirm olabilen stringleriyle düşmanının canını azaltabilir. Saldırıları sadece yüksek hasarlı değil ayrıca genel olarak güvenli de. Bunlara artı olarak oyundaki en iyi mesafe kontrol etme haretlerinden bazılarına da sahip. Ancak, Bryan'ı hakkını vererek oynamak istiyorsanız kendisini oynaması çok zor. Özellikle ünlü "taunt jet upper" tekniği, yani rakibini Bryan'ın bloklanamayan hareketini yemeye zorlayıp sonra launcherını kullanmak. Bunu yapmak aşırı derecede zor ama yapabilmek çok yardım edecek Bryan oyuncularına. Bryan'ı oynayan herkesin fark edebileceği bir zayıflığı da sol yanı, yani düşmanının sağı. Ama eğer düşman çok sidestepe alışırsa bunun üzerinden gelebilmesi için güçlü homing saldırıları var.

Artıları:
Oyundaki mesafeyi kontrol etmekte en iyi karakterlerden bir tanesi
Ayaktayken 14 frame launcherı var(Genelde 15 frame oluyorlar)
İyi hasar veren ve genel olarak güvenli saldırılar
Maçı kaybediyor durumdan rahatça geri dönebilir
Güçlü CH saldırıları
Güçlü homing saldırıları
Boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta iyi
Kombo hasarı yüksek

Eksileri:
Sol tarafı zayıf
Hareketleri iyi frame avantajı verse de bunlardan sonra yapabileceği pek bir şey yok
WS cezalandırması zayıf 14 frame'e kadar

Çok yönlü karakterler
Yapması zor, gösterişli hareketler
Güçlü defans odaklı oynayış
Seven oyunculara tavsiye edilir

Bob Richards
Zorluk- Kolay

Bob çok yönlü bir karakter ve bir sürü oynayış tarzıyla oynanabiliyor. Güçlü midleri, counterhitte launcher olan hareketleri ve low dürtmeleri yüzünden dürtme konusunda iyi. Bob sadece dürtmeyle kalmayıp isterse rahatlıkla güçlü saldırılarını kullanmaya başlayabilir. Low saldırılarından bir tanesi, db3+4,4 Tekken'deki en ünlü lowlardan bir tanesi. Diğer low saldırılara kıyasla çok vuruyor ve rakibi büyük frame dezavantajında bırakıyor. Bu Bob'u düşmanıyla duvara karşıyken çok güçlü yapıyor düşmanı backdashle kaçamayacağı için. Buna ek olarak bir kaç güvenli midi, bir tanesini cezalandırması çok zor, de var kendisinin. Artı olarak kendisinin özel dashi var düşmanıyla arasındaki mesafeyi hızlıca kapatabilmesi için, buna kendisinin tracking'inin iyi olduğu da eklenince Bob'un baskısından kaçmak zor hâle geliyor. Cezalandırması güçlü, ama 15 frame'de kullanabileceği bir launcherı yok. Ama WS'de 14 frame launcherı var, low saldırıları bloklarken diğer karakterlere kıyaslayınca daha iyi cezalandırmasını sağlıyor.

Artıları:
Çok yönlü oynanış stili
Çok güçlü dürtme
Duvara karşı oyundaki en iyi karakterlerden bir tanesi
Düşmana yakınlaşma konusunda iyi
Duvarda iyi hasar veriyor
15 frame dışında cezalandırması iyi

Eksileri
15 frame launcherı yok

Çok yönlü karakterler
Kolay ve etkili
Bir sürü seçeneği olan karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

Claudio Serafino
Zorluk- Kolay

Oyundaki en anime karakter olarak Lars'ın yerini alan Claudio, Tekken 7'ye ilk eklenen karakterlerden bir tanesi. Claudio diğer karakterlerden biraz farklı oynuyor, bazı hareketlerinde kazandığı Starburst'ü bazı diğer hareketlerini uzatmak ve güçlendirmek için kullanıyor. Kendisi, oyundaki en iyi hopkicke sahip olmasıyla ünlü. Menzili yüksek ve Claudio bu hareketten sonra kendine hızlı geliyor yani blokladıktan sonra veya hareketi boşa sallamasını sağladıktan sonra cezalandırması zor biraz. Bu yüzden düşmanı kendisinden uzak tutmak konusunda iyi. Oyundaki en iyi düşmana yaklaşmak hareketlerinden bir tanesine sahip, wr2, çok vuran, vurursa Starburst veren ve blokta frame avantajını Claudio'ya veren bir hareket. Düşmanı görünce bunu eğilerek cezalandırmak isteyebilir, burada da Claudio'nun iyi mid saldırıları devreye giriyor, ünlü hopkick'i gibi. Claudio'nun genel oynanış stili Starburst'ü olabildiğince çabuk almak ve diğer hareketlerini güçlendirmek için kullanmak. Dürtmesi çok da iyi değil kendisinin, sıradan mid dürtmesi biraz yavaş ve en hızlı midi frame avantajını düşmana veriyor. Low saldırıları iyi vuruyor ama yavaşlar ve riskliler(launcher ile cezalandırılabiliyorlar) bir tanesi hariç, kendisinin baskı kurması zor bu yüzden.

Artıları:
Oyundaki en iyi hopkick
Starburst'ü varken oyundaki en yüksek hasar
İyi homing hareketleri
Düşmanı kendisinden uzakta tutmakta başarılı
Düşmana yaklaşmak için oyundaki en iyi hareketlerinden bir tanesine sahip, wr2

Eksileri:
Dürtme konusunda çok iyi değil
Low saldırıları vasat
Saldırıları çoğunlukla güvensiz

Yüksek hasarlı karakterler
Farklı oynayan karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

Devil Jin
Zorluk- Zor

Diğer Mishimalarla kıyaslayınca, Devil Jin en çok yönlü karakter diyebiliriz. Dürtme hareketleri Kazuya'dan daha güçlü ve Heihachi'den daha güvenli ve daha iyi low saldırıları var. Ama Kazuya kadar çok vurmuyor ve Heihachi kadar counterhitte iyi değil. Bir Mishima olarak Mishima ailesinin diğer üyelerinin de sahip olduğu bazı klasik hareketlere sahip, EWGF, hellsweep, güçlü, hitconfirm yapılabilen basit yumruk  saldırıları ve wavedash'i gibi. Dürtmede güçlü kendisi ve farklı durumlar için seçebileceği çeşitli low saldırıları var. Çok vurmak isterse hellsweep, sıradan dürtmeyle baskı oluşturmak isterse db2 ve d4 ve bunlara ek olarak kullanabileceği güçlü mid dürtmeleri. EWGF ve kendisine özel menzilli midleri yüzünden diğer Mishimalar gibi güçlü mesafe kontrolü var. Artı olarak u4'ünde bazı karakterlere karşı blokta mixup olarak kullanabileceği güçlü bir panik hareketi var.

Artıları:
Güçlü dürtme
Güçlü mesafe kontrolü
Güçlü mixuplar
Wavedashi yüzünden dövüş sahasında hareket etmesi çok iyi, diğer Mishimalar gibi
Yüksek hasar
İyi panik hareketleri

Eksileri


Güçlü dürtme karakterleri
Çok yönlü karakterler
Maçın hızını istediğin şekilde değiştirebilmeyi
Seven oyunculara tavsiye edilir.

Eddy Gordo
Zorluk- Orta

Oyundaki en sıradışı karakterlerden bir tanesi. Kendisinin bir kaç tane stance'i var, ama en önemlisi RLX stance'i. Bu stance çoğu hareketten kaçmak için ve düşmana 50/50 zorlamak ve bundan sonra mid ve low saldırılarıyla kombonun devamını getirmek için kullanılabiliyor. Güçlü low dürtmeleri var, SS4 cezalandırması zor bir hareket ve df4'ünün menzili iyi. Bu da onun rakibinin canını çeşitli low ve mid dürtmeleriyle yavaş yavaş indirmesini sağlıyor. Düşmanı kendisinden uzak tutmak için güçlü hareketleri var df2(15 frame launcher ve bloklanırsa düşmanı ittiriyor), SS4, uf4(menzilli mid) gibi. uf3 hareketinden sonra düşmanı 50/50 tahmin etmeye zorlayan ve güçlü hareketleri var. WS'da 13 frame launcherı var, oyundaki en hızlı launcherlardan biri Kazuya'nın ve Josie'nin launcherıyla beraber, bu da kendisine karşı bazı low saldırıları kullanmayı çok riskli hâle getiriyor. Kendisinin sidestep'i kötü, bu da baskıdan çıkmasını zorlaştırıyor, ancak oyundaki en iyi backdashlerden bir tanesine sahip. Oynanış stili olarak yüksek hasar için RLX stance'ini kullanarak düşmana mixuplarını zorlaması ve güçlü okizemesini kullanması tavsiye edilir.

Artıları:
Güçlü 50/50
Dürtme ağırlıklı, düşmanın canını yavaş yavaş indirmek oynanış stilinde iyi
WS'de 13 frame launcher
Güçlü okizeme
Oyundaki en iyi backdashlerden bir tanesi

Eksileri:
Cezalandırması kötü WS'deki 13 frame launcherı dışında
Mixup seçenekleri çok kötü cezalandırılabilir
Sidestepi kötü, baskıdan çıkması zor

Sıradışı karakterler
Dürtme ağırlıklı, düşmanın canını yavaşça indirme
Güçlü okizeme
Seven oyunculara tavsiye edilir

Feng Wei
Zorluk- Orta

Feng bu oyundaki en açık uçlu karakterlerden bir tanesi, yani bir sürü farklı oynanış stiliyle oynanabilir. Saldırgan olarak oynandığında korkutucu bir karakter, low dürtmeleri high crush ve Feng'i düşmana yakın bırakıyor. Feng'in baskısından çıkmak da zor, 10 frame hareketi counterhitte devamı getirilirse çok vuruyor ve trackingi güçlü hızlı bir mid hareketi var. Feng, sidestepten düşmanına çelme takabiliyor ve bundan sonra komboyla devam edebiliyor. Buna ek olarak düşmanını korkutabileceği güçlü mid hareketleri var. Risk/ödül konusunda seçebileceği bir sürü hareketi var, farklı durumlarda avantajı geri almak için kullanabilir bunları. Kendisinin dövüş sahasında hareket etmesi iyi ve qcf dashinden dolayı düşmanıyla olan mesafeyi hızlı bir şekilde kapatabiliyor. Buna ağır vuran lowları ve iyi mid dürtmeleri eklenince Feng'in mesafe kontrolü çok güçlü oluyor. Feng'e baskı kurmak da zor çok iyi panik hareketleri olduğu için, autoparry stance'i, reversali ve 10 frame CH hareketi dahil. Ancak cezalandırması ortalamadan biraz düşük, hopkick'inin menzili kısa, WS'de 14 frame'den hızlı hareketleri kötü. Kombo hasarı da düşük kendisinin, ancak dürtme hasarının yüksek olması bunu çok da önemli bir sorun yapmıyor.

Artıları:
İyi hasarlı saldırılar
Üzerinde baskı kurması zor iyi panik hareketlerinden dolayı
Oyundaki en iyi lowlardan bazılarına sahip
İnanılmaz iyi mesafe kontrolü ve düşmana yakınlaşma

Eksileri:
Düşük kombo hasarı
Ortalamadan kötü cezalandırma

Çok yönlü karakterler
Farklı durumlarda kullanabileceği bir sürü seçeneği olan karakterler
Dürtmeleri güçlü vuran karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

Gigas
Zorluk- Kolay

Gigas, oynanış olarak diğer Tekken 7 karakterlerinden biraz farklı. Güçlü kapmaları ve iyi hasar veren baskı hareketleri yüzünden rushdown stili oynayabiliyor. Bu kendisini diğer büyük karakterlerden farklı yapıyor, böyle karakterler genelde defansif oynadığı için. Ancak, kendisinin uzun kolları yüzünden defansif, düşmanı kendisinden uzakta tutmaya dayalı bir şekilde de oynanabiliyor kendisi. Oyundaki en iyi kapmalardan bir tanesine sahip, hcb 1+2. Gigas'ın artı olarak çok iyi baskı kurma potansiyeli var, Rage Drive'ında düşmana doğru koşuyor ve bloklanamayan high veya wallsplat mid 50/50 zorlayacak kadar frame avantajı veriyor, bu da rauntun sonlarına doğru yapması çok iyi bir hareket. Cezalandırması çok kutupsal, 10 frame cezalandırması çok çok iyi ve 15 frame launcherının menzili çok iyi, kendisine karşı boşa saldırı sallamayı çok tehlikeli hale getiriyor. Ancak cezalarının gerisi kötü. Midleri fena değil, ama ayakları kısa olduğu için kolaylıkla backdash yapıp kaçılabiliyor bu da kendisinin baskı kurmasını zorlaştırıyor.

Artıları:
Güçlü kapmalar
Kolları uzun, yani uzun menzilli kol saldırıları
Oyundaki en iyi 10frame cezalarından bir tanesi
Hızlı, güçlü ve kolay cezalandırabiliyor boşa sallanan saldırıları
Rage Drive'ıyla çok güçlü mixupları var
Duvarlı veya duvarsız iyi hasar veriyor

Eksileri:
10 frame cezalandırması dışında cezalandırmaları inanılmaz kötü
Low saldırılarının menzili kısa
Sidestepi kötü
Kendisi diğer karakterlerden büyük olduğu için daha uzun kombolar yapılabiliyor üzerinde

Sıradışı oynayış stili
Kapma odaklı oynayış
Seven oyunculara tavsiye edilir

Heihachi Mishima
Zorluk- Zor

Oyundaki en güçlü karakterlerden bir tanesi denilebilir. Kendisi bir Mishima ve bu yüzden klasik Mishima hareketlerine ve avantajlarına sahip, EWGF ile iyi mesafe kontrolü, iyi vuran lowlar, hitconfirm olabilen basit yumruk saldırıları ve düşmanına hızlıca yaklaşmasını sağlayan wavedash'i gibi. Oyundaki en iyi mid hareketlerinden bazılarına sahip, bu da düşmanına yaklaştıktan sonra counterhitlerle düşmanını kolayca rahatsız etmesini sağlıyor. Ancak aşağı dürtme hareketi yok kendisinin, bu da onu güçlü counterhit hareketlerine odaklanmasını gerektiriyor.

Artıları:
Güçlü CH hareketleri
Çok güçlü 50/50 mixuplar
Wavedashi yüzünden dövüş sahasında hareket etmesi çok iyi, diğer Mishimalar gibi
Maçı kaybediyor durumdan rahatça geri dönebilir
Oyundaki en yüksek hasarlardan bir tanesine sahip

Eksileri:
Eğilirken cezalandırması kötü
Az riskli low hareketleri yok kolayca dürtmesi için

Hareketlerini yapması zor karakterler
Rushdown
Yüksek hasarlı mixup
Seven oyunculara tavsiye edilir

Hwoarang
Zorluk- Zor

Hwoarang bir kostüm değişikliğiyle geri dönüyor. Hwoarang için saf rushdown karakteri diyebiliriz. Ofensif oynayışı, farklı stance'lerinden kazandığı hızlı mid, low ve CH saldırıları odaklı. Düşmanını hızlı bir şekilde defansif seçenekler yapmasına veya Hwoarang'dan hasar yemesine zorluyor. Kendisinin baskısından çıkmak için rastgele tuşlara basan düşmanı rahatlıkla öldürebiliyor, ancak defansif oynayan ve ataklarını başarıyla bloklayan düşmanlara, düşmanların ona vurduğundan daha fazla vurması gerekiyor. Kendisini oynamasının zor olmasının ana sebebi tüm stancelerını, bu stancelara geçişleri ve bu stancelardayken sahip olduğu hareketleri hatırlamak ve doğru zamanlarda kullanmak. Oynarken kendisinin sahip olduğu tüm mixupları yaratıcı bir şekilde kullanmak gerekiyor. Tekken serisindeki oynanması en zor karakterlerden biri diyebiliriz. Tekken 7 kendisine oyundaki en güçlü Rage Art ve Power Crush'lardan bazılarını verdi. Rage Art'ını sadece bir stance'dayken kullanabiliyor ama oyundaki tek güvenli Rage Art. Ofensif oynayan bir Hwoarang güçlü ve korkutucu olabilir ancak menzili ve düşmana yaklaşmak konusunda iyi değil. Ana stance'inde iyi bir high crush hareketi yok, başka stancelere geçiş yapması gerekiyor bunun için.

Artıları:
İnanılmaz mixuplar
Yüksek kombo hasarı
Ofensif oynarsa kısa bir sürede iyi hasar veriyor
Güvenli Rage Art
İnanılmaz Power Crush

Eksileri:
Cezalandırması vasat
Menzili zayıf
Ana stance'inde high crush hareketleri iyi değil

Saf rushdown karakterleri
Hızlı oynanış şekli
Ofensif oynayışta bir sürü seçeneği olan karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

Jack 7
Zorluk- Kolay

Jack serisinin modellerinden bir tanesi daha. Büyük karakterler 2 boyutlu dövüş oyunlarında genelde rushdown ve kapma ağırlıklı oynarken, Tekken'de genelde böyle değil. Jack, serideki en defansif karakterlerden bir tanesi. Kolları uzun olduğu için kol saldırılarının inanılmaz menzili var ve bu düşmanı kendisinden uzakta tutmasına yardım ediyor. Ana low dürtmeleri çok hızlı(12 frame), iyi vuruyor ve Jack'e iyi frame avantajı veriyor. Eğer Jack sizi duvara karşı sıkıştırdıysa, güçlü dürtmelerinden dolayı oradan çıkarken canınızın bir kısmını kaybetmeye hazır olun. Defansif bir karaktere göre, iyi bir şekilde pasif agresif olarak da oynayabiliyor ve bu yüzden genel olarak hızlı oynanan maçlarda da geri kalmıyor. Kendisine yaklaşmaya çalışan düşmanı menzilli saldırılarıyla sinir etmede ve böylece hata yapmalarını sağlamakta, ve bu hataları menzilli cezalandırma hareketleriyle cezalandırmakta iyi. Kapmaları çok güçlü, bir tane wallsplat kapması bile var. Büyük bir karakter olarak sidestepi kötü ve panik hareketi yok hiç parry veya reversal gibi, yani diğer karakterlere göre üzerinde baskı uygulanması daha kolay. Artı olarak büyük olduğu için üzerinde daha uzun kombolar uygulanabiliyor. Homing hareketleri zayıf, eğer düşman sola sidestep yaparsa durdurmak için uğraşması gerekiyor.

Artıları:
Düşmanı kendisinden uzakta tutmakta çok iyi
Güçlü kapmalar
Boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta iyi
Oyundaki en güçlü low dürtmelerden bazılarına sahip
Hareketlerinin menzilinden dolayı diğer karakterlerin cezalandıramayacağı bazı durumlarda cezalandırabiliyor

Eksileri:
Kötü sidestep, baskıdan çıkması zor
Büyük olduğu için üzerinde daha uzun kombolar yapılabiliyor
Sağ tarafı zayıf, eğer düşman sola sidestep yaparsa risk alması gerekiyor bunu durdurması için

Defansif odaklı oynanış
Basit ve etkili dürtme
İyi kapmalar
Seven oyunculara tavsiye edilir

Jin Kazama
Zorluk- Orta

Jin, bir çok konuda çok iyi. Çok yüksek hasarlı dürtme hareketleri var. Düşmanla mesafesini f4(counterhitte launcher olan ve blokta güvenli olabilen bir mid) ile kontrol edebiliyor. Wavedashi ile düşmanla arasındaki mesafeyi kolayca kapatabiliyor. Wavedashten sonra kullanabileceği güçlü seçenekleri var, sonra komboyla devam edebileceği bir low, boşa sallanan saldırıları cezalandırmak veya genel olarak mid saldırı olarak kullanılabilecek bir mid launcher gibi. Jin çok yönlü bir karakter, güçlü dürtme saldırıları,wavedashten sonra mixupları yüzünden ofensif olarak oynanabilir veya f4 ile düşmanı kendisinden uzakta tutmak, ve genel olarak güçlü blok ve boşa sallanan saldırıları cezalandırma hareketleri yüzünden defansif olarak oynanabilir. Oyundaki en iyi parry'e sahip, parryler genelde dirsek, diz, kafa ve silahlara karşı kullanılamaz ama Jin hepsine karşı kullanabiliyor ve bu da düşman avantajdayken bile onları hareketlerini dikkatli kullanmaya itiyor. İyi vuran ve bir tanesi counterda launcher olan lowları, düşmanı yere düşüren güvenli midleri ve 4 hareketi, oyundaki en hızlı homing hareketlerden bir tanesi(13 frame) ve counter hitte düşmanı yere düşürmesiyle dürtme bakımından oyundaki en iyi karakterlerden bir tanesi. Ama bazı hareketleri cezalandırırken zorlanabilir, çünkü cezalandırma hareketlerinin genel olarak menzili az.

Artıları:
Wavedashi yüzünden dövüş sahasında hareket etmesi çok iyi
Mixupları ve dürtmeleri güçlü
Genel olarak oyundaki en iyi cezalandıranlardan bir tanesi
Çok yönlü bir karakter
Parrysi ve düşmanından kaçan hareketlerinden dolayı üzerinde baskı kurmak zor
Oyundaki en iyi homing hareketlerinden bir tanesi
Oyundaki en hızlı Rage Artlardan bir tanesi

Eksileri:
Bazı cezalandırmalarının menzili kısa

Çok yönlü karakterler, maçın hızını istediği gibi değiştirebilme
Düşmanın hatalarını ağır cezalandırma
Seven oyunculara tavsiye edilir

Josie Rizal
Zorluk- Orta

Tekken 7'ye yeni gelen karakterlerden ve görünüşe göre Bruce'un yerini alan karakter. Bruce'la kıyaslayınca kendisi daha fazla string odaklı ve düşmanın canını azaltmak için bir sürü mixup string seçeneği var. Kendisinin dürtme oynanışı diğer karakterlere göre biraz farklı çoğu karakterde olan 13 frame df1 mid dürtmesine sahip olmadığı için, ama diğer özellikleriyle bu açığını kapatıyor. Düşmanına yakınken, low dürtmeleri ve stringleriyle Josie düşmanının canını yavaşça azaltmakta güçlü. Vuracak gibi yaptığı bazı hareketleriyle ve geriye atılma hareketiyle düşmanının kafasını karıştırabilir ve düşman üzerindeki baskısını güçlendirebilir. Kendisinin özel bir dashi var ve bu dashten 2 tane kullanabileceği çok güçlü hareketi var, biri çok vuran bir low(CD3) diğeri de güçlü boşa sallanmış saldırıları cezalandırmak için kullanılabilen (CD2). Bu Josie'yi ya CD3 lowla düşmana yakınlaşmak için güçlü bir seçenek veriyor, ya da düşmanın kendisine saldırması için yem atıp sonra CD2 ile cezalandırmasını sağlıyor. Saldırır gibi yapması, string baskısı ve menzilli dürtmeleri, cezalandırmaları yüzünden maç ortasında anında ofensif oynanış stilinden defansif oynanış stiline geçebiliyor. Josie ile ilgili başka bir dikkat edilmesi gereken konu ise cezalandırması, oyundaki en iyi cezalandırma hareketlerinden bazılarına sahip: özellikle eğilirken kullanabileceği 13 frame launcher, bu yüzden low dürtmeleri blokladıktan sonra diğer karakterlere kıyasla daha ağır cezalandırabiliyor. Hataları çok ağır cezalandırıyor, ister bloklamak olsun ister boşa sallanan saldırılar bu yüzden defansif olarak güçlü bir karakter. Ceza hasarı iyi, ama duvarı olmayan bölümlerde genel olarak hasarı biraz düşük. Sol tarafı zayıf(düşmanının sağı), ama düşman sidestepe çok alışırsa bunu engellemek için kullanabileceği ortalamadan iyi homing hareketleri var.

Artıları:
Cezalandırma konusunda oyundaki en iyi 3 karakterden bir tanesi
Güçlü string tabanlı saldırı
Counterhitte güçlü hareketler
Boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta güçlü

Eksileri:
Duvarsız bölümlerde hasarı biraz düşük
Sol tarafı zayıf(düşmanının sağı)

Dürtme konusunda diğer karakterlerden farklı
Düşmanın hatalarını cezalandırırken çok yüksek hasar
Değişken oynanış stili
Seven oyunculara tavsiye edilir

Katarina Alves
Zorluk- Kolay

Katarina, "ya hep ya hiç" bir karakter olarak tanımlanabilir. Güçlü low saldırıları var, ama bloklanınca launcher ile cezalandırılabiliyor. 444 stringi hızlı ve counterhitte launcher oluyor, d2 hareketinin hitboxı çok büyük ve bazı hareketlere karşı crush olabiliyor ve df4 counter olursa launcher olan diz hareketi var(diz olması parrylerden ve reversallerden etkilenmediği için iyi). Katarina yüksek risk ve yüksek ödül tarzı bir karakter. Çünkü mixuplarında low saldırıları kötü ve riskli, hızlı low saldırılarının da hasarları çok düşük. Low saldırılarını dikkatli kullanması gerekirken dürtme ve mixup konusunda çok iyi mid saldırıları var. Ek olarak basit yumruk stringleri iyi ve avantajı Katarina'ya veriyor bunu da frame trap hazırlamak için kullanabiliyor. Homing hareketleri çok da iyi değil yavaş olduklarından dolayı, kendisinin normal hareketlerinin tracking özelliğine güvenmesi gerekiyor sidestep kullanan düşmanlara karşı.

Artıları:
Güçlü midler
Yüksek hasarlı mixuplar
Güçlü CH frame trap oynanış
Kombolarla yüksek hasar

Eksileri:
Low saldırıları kötü, dikkat etmesi gerekiyor
Homing hareketleri yavaş

Mixuplarında yüksek hasar veren karakterler
Counterhit odaklı oynanış
Hareketleri kolay yapılan karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

Kazumi Mishima
Zorluk- Kolay

Heihachi'nin gizemli karısı sonunda Tekken'e katılıyor. Kazuminin hareket listesi çok kısa ama etkili. Ofensif dürtme hareketleri ve güçlü hitconfirm olabilen midleri ile düşmanının canını yavaşça indirmeye çalışuyor. Klasik Mishima 1,1,2 hitconfirm olabilen hareketine sahip, bu da oyundaki en iyi basit yumruk hitconfirm hareketi. Kazumi'yi düşmanına yakınlaştıran ve düşmanını dezavantajda bırakan güçlü low dürtmeleri var. Kendisi çok "yapışkan" bir karakter, aynı dürtme hareketlerini sürekli kullanabilir düşmanı başka bir şey kullanmaya itene kadar. Kazumi'nin bloklayınca çok az hasar veren bir menzilli saldırısı da var, çok da önemli bir şey değil ama yardımcı olabilir bazı durumlarda, Tekken'de normalde bloklayınca hiç hasar alınmadığı için. Oyundaki en güçlü WS 11 frame cezalandırmalarından bir tanesine sahip, wallsplat özelliği olduğu için düşmanı Kazumi'ye karşı low kullanırken bir kez daha düşünmeye itiyor. Düşmana yaklaşırken kullanabileceği iyi bir wr2 hareketi var, blokta frame avantajını düşmana veriyor ama Kazumi'yi ittiği için cezalandırması zor. Eğer bloklanmazsa düşmanı yere düşürüyor. Kapmalarının bir tanesinin de wallsplat özelliği var(bu da nadir bir şey), bu da düşmanıyla duvara yakınken ve düşmanının sırtı duvara dönükken Kazumi'nin saldırgan oynamasına yardım ediyor. Ancak low saldırıları genelde dürtmeye dayalı olduğu için hasarları az, eğer maçta canı azsa geri dönüş yapması zor olabilir.

Artıları:
Stringleri ve hitconfirm olabilen hareketleriyle düşmanı "kilitlemekte" iyi
Wallsplat özelliği olan WS 11 frame cezalandırma
DF2 ile kolay ve hasarı yüksek boşa sallanan saldırıları cezalandırma

Eksileri:
WS44 dışında WS cezalandırması kötü
Hopkickinin menzili kötü, bazı hareketleri launcher ile cezalandırmakta zorlanıyor
Çok vuran low hasarı yok, geri dönüş yapması zor olabilir
Genel olarak oyundaki en az hasara sahip karakterlerden bir tanesi

Az hareketi olan ve basit oynanış tarzı
Yapması kolay hareketler
Dürtme tabanlı rushdown oynayış stili
Seven oyunculara tavsiye edilir

Kazuya Mishima
Zorluk- Zor

Oyunun ana karakteri. Kazuya düşmanın hatalarını, ister blokta olsun ister havaya sallamada, ağır olarak cezalandırmak üzerine ve rakibin zayıf zamanlarını bulup o an araya girip çok vuran mixuplarını kullanmaya odaklı bir karakter. Bir Mishima olarak diğer Mishimalarla bazı aynı özellikleri taşıyor. Wavedashi düşmanı ile kendisi arasındaki mesafeyi hızlıca kapatabilmesini sağlıyor, EWGF, hellsweep ve güçlü hitconfirm olabilen basit yumruk stringleriyle düşmanı üzerindeki baskısını rahatlıkla kontrol edebiliyor. Diğer Mishimaların aksine kendisi dürtme konusunda çok zayıf. Bu oyunda artı olarak Devil formu da var kendisinin, Rage Drive'ı kullanınca otomatik olarak Devil formuna geçiyor. Bu framedatasında bazı şeyleri de değiştiriyor. Kazuya'nın defansif ve cezalandırmak üzerine oynaması tavsiye edilir dürtmeleri kötü ve genel olarak güvensiz bir karakter olduğu için. Ancak bu konuda da en iyi karakterlerden bir tanesidir, örnek olarak ws12'si var kendisinin, 13 frame launcher. Bununla low saldırıları çoğu diğer karakterle karşılaştırınca çok daha iyi cezalandırabiliyor.

Artıları:
Güçlü mesafe kontrolü
Cezalandırma konusunda oyundaki en iyi 3 karakterden bir tanesi
Wavedashi yüzünden dövüş sahasında hareket etmesi çok iyi, diğer Mishimalar gibi
Hellsweep+devamında kullanabileceği midler ile güçlü mixuplar

Eksileri:
Dürtme konusunda güçsüz

Defansif ve cezalandırmaya bağlı oynayış stili
Hareketlerini yapması zor karakterler
Seven oyunculara tavsiye edilir

King
Zorluk- Orta

King, Tekken'deki grappler oynanış stiline en yakın karakter. Bazılarının hasarı çok iyi olan bir sürü kapmaları var. Artı olarak zincirleme kapmaları var, bir kez kaptıktan sonra başka bir kapmaya geçiyor, bu zincirleme kapmaları kırması için düşmanını hangi kapmayı kullandığını tahmin etmeye zorluyor ve eğer tahmin edemezse zincirleme kapma bitene kadar çok yüksek bir şekilde hasar almasını sağlıyor. Giant Swing hareketi var 1le kırılmasına rağmen 1+2 kırılıyor gibi gösteriyor ve çok iyi vuruyor, duvarda kombo bitirme hareketi var ondan sonra yerde 50/50 zorluyor düşmanına ve 1 veya 2 ile kırmayı tahmin etmek zorunda bırakıyor. Eğer güçlü kapmalardan ve düşmanını tahmin etmeye zorlamaktan hoşlanıyorsanız, King sizin için ideal bir karakter. Ancak boşa sallanan saldırıları cezalandırmak konusunda biraz kötü menzili iyi bir launcherı olmadığı için.

Artıları:
Kapma konusunda oyundaki en iyi karakter
Güçlü okizeme ve güçlü düşmanı yerdeyken kapmalar
Kısa bir sürede çok hasar verebilir düşman doğru tahmin edemezse

Eksileri:
Dürtme konusunda ortalamadan biraz kötü
Güçlü low saldırıları yok
Boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta kötü

Güçlü kapmalar
Düşmana 50/50 zorlamak ve tahmin etmek zorunda bırakma
Seven oyunculara tavsiye edilir

Kuma/Panda
Zorluk- Orta

Serinin en bilinen karakterlerinden ikisi geri dönüyor.  Karakter seçme ekranında farklı yerleri olmalarına rağmen tamamıyle aynı karakterler Rage Art animasyonları dışında. Ayıların Hunting Stance(HBS) isimli bir stance'i var. Bu stancedeyken hızlı low stringleri, güçlü ve düşmanı yere düşüren lowlar, güçlü mid saldırıları var ve bu stancedeyken o kadar eğilebiliyorlar ki çoğu medium saldırının altıntan bile geçebiliyorlar. Bu stance'in iyi kullanımı bu iki karakteri oynarken çok önemli. Burada da düşmanın hareketlerini iyi görebilmek ve oynanış stillerini iyi anlayabilmek çok yardım ediyor. Kolları büyük oldukları için 1 ve 2 ile olan her saldırının diğer karakterlere göre daha uzun menzili var. Bu yüzden hem sıradan yumruk saldırılarıyla, hem de yumruklarını kullandıkları mid ve low saldırılarıyla düşmanları kendilerinden rahatlıkla uzakta tutabiliyorlar. Buna oyundaki en kolay ve en güçlü boşa sallanan saldırıları cezalandırma hareketlerinden bir tanesi olan df21 eklenince ayılar düşmanı kendilerinden uzak tutmakta ve kendilerine yaklaşmaktan korkutmakta çok iyi. Bu da HBS kullanırken biraz daha özgür olmalarına sebep veriyor. Ancak ayıların ayakları kısa, bu hem iyi hem de kötü bir şey olabiliyor. Ayakları kısa oldukları için ayak saldırılarında menzilleri kısa, ama düşmanların bazı lowları ayılara yetişmiyor ve bazı kombolarda da bu lowlar yetişmeyeceği için daha kısa kombolar kullanmak zorunda kalıyorlar. Ama çok büyük oldukları için kendileri üzerinde bazı durumlarda daha uzun kombolar yapılabiliyor, ve biraz önce de bahsedildiği gibi bazı durumlarda ayakları kısa olduğu için daha kısa kombolar yapılması gerekiyor. Sidestepleri de kötü bu yüzden baskıdan çıkmaları zor.

Artıları:
Boşa sallanan saldırıları cezalandırmakta oyundaki en iyi karakterlerden bir tanesi(belki de en iyisi)
Ofensif olarak HBS çok güçlü bir stance
Ayakları kısa olduğu için düşmanlar mesafeyi hesaplarken hata yapabilir ve yanlışlıkla boşa sallayabilir
Oyundaki en iyi hopkicklerden bir tanesi

Eksileri:
HBS dışında saldırıları çok iyi değil
Oyundaki en kötü sidesteplerden bir tanesi
Duvarda daha uzun kombolar yapılabiliyor ve ayılara özel kombo başlatmaları(diğer karakterlere yapılanlardan daha ağır) kullanılabiliyor

Düşmanının oynayış stilini çözme ve hareketlerini okuyabilme
Boşa sallanan saldırıları kolayca cezalandırabilme
Eğlenceli oynanış stili
Seven oyunculara tavsiye edilir

10
Ceza / Karakterlere karşı dövüşmek (Claudio)
« : Haziran 10, 2017, 01:35:30 ÖS »
Bu karakter oynanışları hakkında konuları görünce aklıma geldi, bir de bu karakterlere karşı oynarken nelere dikkat etmeli, nasıl oynamalı vs konuşmak için konu açmak. Ana karakterlerimizin zayıf özelliklerini, hangi alanlarda kötü olduklarını ve onlara denk gelirsek nelere dikkat etmeliyiz vs gibi
Claudio ile başlıyorum, yeniden söyleyeyim profesyonel değilim ama benim farkettiğim noktalar şunlar:

Öncelikle kendisinin low saldırıları kötü. Ayaktayken yapabileceği üç low hareket var. Hiç low mixupı yok kendisinin, bir tanesi high crush, hasarı ve menzili iyi olmasına rağmen görmesi kolay ve blokta -17 bu. Low parry, blok sonra cezalandırma veya low crush ne isterseniz yapabilirsiniz görürseniz.  Bu hareket eğer counter olursa launcher oluyor o yüzden ona dikkat edelim


İkincisi bu, diğerinden daha hızlı o yüzden görmesi zor ama hasarı kötü, ve counter olmadığı sürece ikinci high tekmeyi bloklayabiliyor veya altından eğilebiliyorsunuz. Bloklayınca -9 bu yani cezalandıramazsınız, ilk tekmeyi yedikten sonra eğilmenizi tavsiye ediyorum, sonra high crush falan ne varsa


Üçüncüsü sidestepten sonra yapılabiliyor sadece, 21 frames yakını sanırım(?), dikkat ederseniz görebilirsiniz, bu hareket blokta -11. Yani cezalandırabilirsiniz ama çok da hasar veremezsiniz, low crush veya parry bu durumda daha iyi olacaktır


Kendisinin trackingi ve homing hareketleri hızlı ve hasarları iyi, sidestep yapmayı çok alışkanlık hâline getirmeyin Claudio'ya karşı oynarken

Ve tabiki kendisinin en iyi hareketi, (oyundaki en iyi)hopkick. Hızlı, menzili ve hasarı iyi, blokta -13 olmasına rağmen cezalandırması zor ittirdiği için ve mid. Animasyonundan dolayı bu hareketi havaya sallamasını sağlayıp sonra cezalandırmak da zor. Ve tabi söylememe gerek yok sanırım low crush, bazen high crush:https://twitter.com/mikado004/status/803566416246947840. Bu harekete dikkat edin her zaman ve farkedebileceği lowları sallamamaya çalışın Claudio'ya


Ve tabiki Starburst olayı var kendisinin. Starburst, bazı hareketlerle kazanıp bazı hareketlerin devamını getirmek için kullanılan bir sistem. Benim bildiğim kadarıyla Claudio Starburst'a sahipken oyundaki en yüksek hasara sahip olan karakter. Claudio'nun sağ eli mavi(veya hasar efekti rengini ne renge değiştirdiyse oynayan kişi o renk) parlıyor Starburst'a sahipken. Önemli etkilerinden bir tanesi Claudio bu durumdayken bir low launcher kazanıyor. Baktığım framedata sayfası bu hareket 18 frame ile başlıyor ve blokta -12 diyor. En yeni Claudio oyuncusu bile Starbursta sahipken bu hareketten 70'e yakın hasar çıkartabilir, bu yüzden Starbursta sahipken tamamıyle dikkat edin kendisine ve bu kazandığı low launchera.


Starbursta sahipse agresif oynamamanızı tavsiye ediyorum. Kendisinin en hızlı starburst mid launcherı 16 frame ile başlıyor gördüğüm kadarıyla, bundan daha güvenli hareketler kullanın o zaman ve boşa saldırmamaya çalışın, çünkü f+1+2 launcherı ileri de atılıyor biraz

Kendisi eğer uzaktaysa sizden büyük ihtimal koşarken f,f,f+2 kullanacak. Bu hareket high, blokta +7 hem çok vuruyor hem de Starburst veriyor Claudio'ya. Bu hareketi görürseniz(15 frame) eğilebilirsiniz ama eğer Claudio eğildinizi farkederse f,f(,f)+4 mid diz hareketini kullanır büyük ihtimal. Blokta -5, çok da vurmayan bir hareket. Bu iki hareketten de sidestep veya sidewalkla kaçabilirsiniz, benim tavsiyem o

Bir diğer hareketi de bu Starbursta sahipken. Önce bir mid vuruyor, sonra bir süre geçiyor bloklanamaz vuruyor


Diğer bir kötü yanı kendisinin tüm launcherları elleri veya ayaklarıyla yapılıyor, dizleri veya dirsekleri kullanılmıyor hiç birinde. Bu demek ki hepsine karşı reversal/parry kullanılabilir, hopkick ve tüm starburst launcherları dahil


Kendisinin Rage Art'ının menzili çok iyi değil ama çok da kötü de değil, mid vuruyor eğer bloklarsanız veya kaçarsanız rahatlıkla cezalandırabilirsiniz, Claudio'nun kendisine geliş süresi biraz uzun çünkü. Yalnız tam olarak kaç -frame bu blokta onu bulamadım


Kendisinin defans seçeneği yok reversal veya parry gibi, yani baskıdan çıkması zor

Bu kadar sanırım, şu an aklıma gelen her şeyi yazdım. Giflerin kalitesi için pardon, olabildiğince düşük yapmaya çalıştım boyutlarını bu çevirmek için kullandığım programı da daha tam çözemedim zaten. Ama her şeyin ne olduğu belli en azından. Artı olarak dün tüm karakterlerin üzerinden geçtim bir yine. Oyundaki en sevdiklerim Claudio(tabiki), Master Raven, Feng ve Panda oldu. Bu diğer karakterlerle de kendime güvendiğim bir seviyeye gelebilirsem onlarla ilgili de yazabilirim belki

11
Geriye Kalanlar / Dissidia
« : Haziran 07, 2017, 02:02:55 ÖS »
Dissidia, Final Fantasy serisinden karakterlerin bulunduğu dövüş oyunu serisi, ama diğer dövüş oyunlarından çok farklı, hatta dürüst olmak gerekirse o kadar farklı ki dövüş oyunu katagorisinde bulunmaması gerektiğini düşünüyorum ben ama neyse. Ben yaklaşık 10 dakika oynamıştım ilk oyununu, For Honor'ı hiç oynamadım ama o da dövüş oyunu şeklinde geçiyordu, resimlerinden gördüğüm kadarıyla en benzer oyun o diyebilirim. Her neyse oynanış için aşağıdaki trailera bakabilirsiniz

Konuyu açma sebebim de Dissidia'nın en yeni oyunu, NT'nin PS4'e geleceği açıklandı
https://www.destructoid.com/dissidia-final-fantasy-nt-leaked-for-playstation-4-440259.phtml

12
Haber-İnceleme / Tekken 7 ilk DLC hakkında bazı bilgiler
« : Haziran 05, 2017, 05:49:09 ÖÖ »
Bilgisayardan arkadaşlar bilgisayardaki dosyaları incelemiş bayağı:
https://www.reddit.com/r/Tekken/comments/6fbfy3/t7_dlc_files_found_in_pc_versions_data/
İlk DLC modu Tekken Bowl olabilir

Şu an sadece PS4 platformunda olan şeyler de bilgisayara DLC olarak gelebilirmiş, reddit konusunda verilen siteye gidip okursanız konuyu

13
Haberler & Duyurular / Pokken Tournament
« : Mayıs 30, 2017, 10:26:23 ÖÖ »
Switch'e geliyor sanırım?
http://pokemon-matome.net/articles/140266.html
Japonca sitesinde Switchle ilgili bir şeyler var. Google Translate ile çevirince sanki Switch versiyonu planları sızdırılmış gibi duruyor
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fpokemon-matome.net%2Farticles%2F140266.html&edit-text=&act=url

14
Yoshimitsu / Soul Possession
« : Mayıs 22, 2017, 10:47:32 ÖÖ »
Bu hareketin amacı düşmanının ve senin rage'ını kontrol etmek mi? Tekken 7'de düşmanının rage'ını bir daha geri kazanamayacak şekilde alıp Yoshiyi rage moduna sokmak için kullanılabilir mi acaba?

Bilmeyenler için Soul Possession kapma hareketi, Yoshi'nin canından alıp düşmanına veriyor :icon_biggrin:. Amacı ne tam olarak, ben bir şey düşünemedim çünkü

15
Geriye Kalanlar / Virtua Fighter
« : Mayıs 15, 2017, 06:08:04 ÖÖ »
İlk 3 boyutlu dövüş oyunu serisi. Tekken'i ve diğer dövüş oyunlarını önemli bir biçimde etkilemiştir1. Sadece 3 tuş kullanılmasına(Tekme, Yumruk ve Blok) rağmen zorlayan ve bence eğlenceli bir oyundur.
Bu şimdilik yeter herhalde  :icon_biggrin:. Konuyu açma sebebim:
http://gematsu.com/2017/05/sega-planning-revival-major-ips
Sega eski serilerini geri getirmeyi planlıyormuş. Bu demek ki, VF5 bilgisayara(Bayonetta'yı bilgisayara çevirdiler bir süre önce) veya şu an kullanılan konsollara çevrilebilir, veya yeni oyun yakın bir zamanda çıkabilir. Bildirmek istedim ilgilenen varsa

Sayfa: [1] 2
Yukarı Git