collapse

* Kullanıcı bilgisi

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

* Son İletiler/Konular

Tekken 7 Son Haberler Gönderen: jinemre
[Aralık 09, 2019, 07:36:07 ÖÖ]


ArcSystem oyunları Gönderen: Mr.X
[Aralık 08, 2019, 01:56:43 ÖS]


Genel Haberler Gönderen: Mr.X
[Aralık 03, 2019, 10:18:11 ÖÖ]


KOF XIV Yeni Başlayanlar Gönderen: Mr.X
[Aralık 03, 2019, 10:10:57 ÖÖ]


Street Fighter Haberleri Gönderen: Mr.X
[Aralık 01, 2019, 11:45:49 ÖÖ]


Bandai Namco Studios'taki Japon Oyun Programcısının Hayatındaki Bir Gün Gönderen: Mr.X
[Aralık 01, 2019, 11:44:20 ÖÖ]


Soul Calibur 6 Gönderen: Mr.X
[Kasım 26, 2019, 02:01:57 ÖS]


Mortal Kombat 11 Gönderen: Mr.X
[Kasım 16, 2019, 03:42:00 ÖS]


[ SAMURAI SHODOWN / SAMURAI SPIRITS ] Gönderen: Mr.X
[Kasım 14, 2019, 04:11:20 ÖS]


Tekken ile ilgili tüm çizgi romanlara burdan ulaşabilirsiniz Gönderen: Mr.X
[Kasım 12, 2019, 04:47:15 ÖS]


Hadi Tanışalım Gönderen: jinemre
[Kasım 09, 2019, 07:19:40 ÖÖ]


EVO 2017 | Tekken 7 Dünya Turnuvası 14-16 Temmuz'da! Gönderen: Mr.X
[Kasım 07, 2019, 05:45:05 ÖS]


Tekken 7 Türkçeştirme üzerine Gönderen: INDIE
[Eylül 26, 2019, 09:33:16 ÖÖ]


Dead Or Alive 6 Gönderen: Mr.X
[Eylül 21, 2019, 06:26:43 ÖS]


Street Fighter V Oynayanlar var mı ? Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 09:46:01 ÖÖ]


Karakterlerinizi Neye Göre Seçmiştiniz? Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 09:13:34 ÖÖ]


Fighting EX Layer Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 08:23:33 ÖÖ]


selamun aleyküm Gönderen: game67boss
[Eylül 08, 2019, 08:17:11 ÖS]


Selamun Aleyküm, Tekken 7 Team :) Gönderen: CagePaul561
[Ağustos 14, 2019, 12:41:07 ÖÖ]


Selamlar Gönderen: Kindablu3
[Temmuz 24, 2019, 03:19:07 ÖS]

Gönderen Konu: Legend Terimleri Ögreniyoruz  (Okunma sayısı 7604 defa)

SİM[2003]

  • Ziyaretçi
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #15 : Ocak 31, 2017, 07:17:49 ÖS »
Sınavında başarılar, stres yapma keep calm play tekken :D
keep calm play tekken
çok iyi emre abi bunu 2. dönem teog da sloganım yapıcam  :icon_lol:
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #16 : Ocak 31, 2017, 07:19:28 ÖS »
anlayamıyorum valla ben klavyeyle herkesin kombosunu yapabiliyorum sıkıntı da yok kiii  :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol: :stupid:
Bu her komboda olmuyo zaten inan klavyeye o kadar hakimimki mortal kombat xl da 25 28 hit kombolar yaparım ve arcade stick lede denedim sonuç aynı
 

SİM[2003]

  • Ziyaretçi
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #17 : Ocak 31, 2017, 07:20:59 ÖS »
Bu her komboda olmuyo zaten inan klavyeye o kadar hakimimki mortal kombat xl da 25 28 hit kombolar yaparım ve arcade stick lede denedim sonuç aynı
evet mk da ben sonya ile babama joystick kırdırdım mk da daha kolay geliyo kombolar
 

Çevrimdışı jinemre

  • Site Yöneticisi
  • *
  • İleti: 2.550
  • Total likes: 73
  • Thanked: 19 times
  • Üye Puanı: 57
  • Cinsiyet: Bay
  • Never back down!
      • Profili Görüntüle
    • PSN: jinemre_trm_
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: Shaheen Leroy
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #18 : Ocak 31, 2017, 07:24:14 ÖS »
@SZR Kazuya

Bu arada Kazuya eğitim videosu işine yarayabilir, Legend terimlerde de yeni olan arkadaşlara baya faydası olacaktır.

 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #19 : Ocak 31, 2017, 08:23:22 ÖS »
Evet çok sağol kombo gösteren her video nun yardımı olur işte benim anlatmak istediğim videonun 2.50 ve 2.57 sinde olan arka arkaya ewgf emuda neredeyse imkansıza yakın
 

Çevrimdışı AngelRebellion

  • Brawler
  • *
  • İleti: 806
  • Total likes: 16
  • Thanked: 5 times
  • Üye Puanı: 32
  • Cinsiyet: Bayan
  • Devil may cry..♥
      • Profili Görüntüle
    • XMB: AngelJinXiaoyu
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: 1. Jin - Xiaoyu, Lars - Alisa 2. Asuka,Lili,Hwoarang
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #20 : Şubat 01, 2017, 08:50:10 ÖÖ »
Emre abi kombo videonu telrar izledim. Bilmediğim yani dikkatimi çeken 2 terim var. ewgf ve ch ne demek acaba?
ジン カザマ www.twitch.tv/MarksMiss
 

Çevrimdışı jinemre

  • Site Yöneticisi
  • *
  • İleti: 2.550
  • Total likes: 73
  • Thanked: 19 times
  • Üye Puanı: 57
  • Cinsiyet: Bay
  • Never back down!
      • Profili Görüntüle
    • PSN: jinemre_trm_
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: Shaheen Leroy
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #21 : Şubat 01, 2017, 11:48:19 ÖÖ »
Emre abi kombo videonu telrar izledim. Bilmediğim yani dikkatimi çeken 2 terim var. ewgf ve ch ne demek acaba?

Ewgf elektrikli aparkat demek, jinin elektrikli uzağa fırlatan bir yumruğu varya o. Kolu ileri aşağı ileri çapraz yapıp üçgene bastığın saldırı.

Ch counter attack demek rakip tam sana saldıracağı esnada senin saldırıp onu genellikle bayılttığın hareketlerde oluyor, mesela jinin b+3 ü rakibe normal değdiğinde bayıltmaz ve sen devamında kombo yapamazsın ama ch yani tam sana alttan vuracağı zaman sen b+3 yaparsan rakip senin saldırını yer ve bayılır
« Son Düzenleme: Şubat 01, 2017, 11:50:37 ÖÖ Gönderen: jinemre »
 

Çevrimdışı AngelRebellion

  • Brawler
  • *
  • İleti: 806
  • Total likes: 16
  • Thanked: 5 times
  • Üye Puanı: 32
  • Cinsiyet: Bayan
  • Devil may cry..♥
      • Profili Görüntüle
    • XMB: AngelJinXiaoyu
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: 1. Jin - Xiaoyu, Lars - Alisa 2. Asuka,Lili,Hwoarang
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #22 : Şubat 01, 2017, 03:07:31 ÖS »
şimdi anladım Jin in o elektrikli aparkatını yaparken kumandaya sert basmam gerwkiyo zorlanıyorum genelde
ジン カザマ www.twitch.tv/MarksMiss
 

Çevrimdışı AngelRebellion

  • Brawler
  • *
  • İleti: 806
  • Total likes: 16
  • Thanked: 5 times
  • Üye Puanı: 32
  • Cinsiyet: Bayan
  • Devil may cry..♥
      • Profili Görüntüle
    • XMB: AngelJinXiaoyu
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: 1. Jin - Xiaoyu, Lars - Alisa 2. Asuka,Lili,Hwoarang
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #23 : Şubat 01, 2017, 03:37:45 ÖS »
Emre abi 2. Dediğin komboyu ilk burada çalıştığımıda çektim ama practice modda daha zor oluyo komboyu yapmak. Yine ses gıcırdıyo kafayı yedim
ジン カザマ www.twitch.tv/MarksMiss
 

Çevrimdışı AngelRebellion

  • Brawler
  • *
  • İleti: 806
  • Total likes: 16
  • Thanked: 5 times
  • Üye Puanı: 32
  • Cinsiyet: Bayan
  • Devil may cry..♥
      • Profili Görüntüle
    • XMB: AngelJinXiaoyu
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: 1. Jin - Xiaoyu, Lars - Alisa 2. Asuka,Lili,Hwoarang
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #24 : Şubat 01, 2017, 03:39:01 ÖS »
ghost moddada yaptım daha çok etkili oluyor.
ジン カザマ www.twitch.tv/MarksMiss
 

Çevrimdışı jinemre

  • Site Yöneticisi
  • *
  • İleti: 2.550
  • Total likes: 73
  • Thanked: 19 times
  • Üye Puanı: 57
  • Cinsiyet: Bay
  • Never back down!
      • Profili Görüntüle
    • PSN: jinemre_trm_
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: Shaheen Leroy
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #25 : Şubat 01, 2017, 07:07:58 ÖS »
B+3 ch olması lazım yoksa rakip bayılmaz. Pratik modda rakip sana hiç saldırmadığı için o hareketi counter attack olarak yemiyor ve bayılmıyor.

Pratik modda starta basıp menüden counter attac yada counter hit i ON konumuna getir.

Şu komboyu dene: uf+4, b21, f13~3 bound! Db223
 

Çevrimdışı HaneFi.

  • 7. Kyu
  • *
  • İleti: 36
  • Total likes: 0
  • Üye Puanı: 4
  • Gücünden %110 Faydalan.
      • Profili Görüntüle
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Bryan Fury - Lei Wulong - Zafina - Leo
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #26 : Şubat 01, 2017, 08:29:54 ÖS »
Sınavında başarılar, stres yapma keep calm play tekken :D

Teşekkürler :)
Önündeki her engeli aşılması gereken bir basamak gör.
 

Çevrimdışı AngelRebellion

  • Brawler
  • *
  • İleti: 806
  • Total likes: 16
  • Thanked: 5 times
  • Üye Puanı: 32
  • Cinsiyet: Bayan
  • Devil may cry..♥
      • Profili Görüntüle
    • XMB: AngelJinXiaoyu
    • Başladığı Oyun: Tekken 2
    • Favori Karakter: 1. Jin - Xiaoyu, Lars - Alisa 2. Asuka,Lili,Hwoarang
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #27 : Şubat 02, 2017, 08:19:58 ÖÖ »
bu arada Emre abi ben yanlış practice videosunu attım bu ilk kombo 2.si ni atmamışım
ジン カザマ www.twitch.tv/MarksMiss
 

Çevrimdışı Forest Law

  • 1. Dan
  • *
  • İleti: 103
  • Total likes: 18
  • Thanked: 11 times
  • Üye Puanı: 4
  • Cinsiyet: Bay
      • Profili Görüntüle
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: Hwoarang, Forest Law
    • Steam ID: Prince of Persia
Ynt: Legend Terimleri Ögreniyoruz
« Yanıtla #28 : Temmuz 29, 2017, 03:04:06 ÖS »
Kombo videoları izlerken '' bu ne abi, bunu nasıl yapıyor ya '' gibi sorulardan kurtulmak için çok güzel bir çözüm olmuş, üzerinde çalışıyorum.

 

Yukarı Git