collapse

* Kullanıcı bilgisi

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

* Son İletiler/Konular

Tekken 7 Son Haberler Gönderen: jinemre
[Aralık 09, 2019, 07:36:07 ÖÖ]


ArcSystem oyunları Gönderen: Mr.X
[Aralık 08, 2019, 01:56:43 ÖS]


Genel Haberler Gönderen: Mr.X
[Aralık 03, 2019, 10:18:11 ÖÖ]


KOF XIV Yeni Başlayanlar Gönderen: Mr.X
[Aralık 03, 2019, 10:10:57 ÖÖ]


Street Fighter Haberleri Gönderen: Mr.X
[Aralık 01, 2019, 11:45:49 ÖÖ]


Bandai Namco Studios'taki Japon Oyun Programcısının Hayatındaki Bir Gün Gönderen: Mr.X
[Aralık 01, 2019, 11:44:20 ÖÖ]


Soul Calibur 6 Gönderen: Mr.X
[Kasım 26, 2019, 02:01:57 ÖS]


Mortal Kombat 11 Gönderen: Mr.X
[Kasım 16, 2019, 03:42:00 ÖS]


[ SAMURAI SHODOWN / SAMURAI SPIRITS ] Gönderen: Mr.X
[Kasım 14, 2019, 04:11:20 ÖS]


Tekken ile ilgili tüm çizgi romanlara burdan ulaşabilirsiniz Gönderen: Mr.X
[Kasım 12, 2019, 04:47:15 ÖS]


Hadi Tanışalım Gönderen: jinemre
[Kasım 09, 2019, 07:19:40 ÖÖ]


EVO 2017 | Tekken 7 Dünya Turnuvası 14-16 Temmuz'da! Gönderen: Mr.X
[Kasım 07, 2019, 05:45:05 ÖS]


Tekken 7 Türkçeştirme üzerine Gönderen: INDIE
[Eylül 26, 2019, 09:33:16 ÖÖ]


Dead Or Alive 6 Gönderen: Mr.X
[Eylül 21, 2019, 06:26:43 ÖS]


Street Fighter V Oynayanlar var mı ? Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 09:46:01 ÖÖ]


Karakterlerinizi Neye Göre Seçmiştiniz? Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 09:13:34 ÖÖ]


Fighting EX Layer Gönderen: INDIE
[Eylül 21, 2019, 08:23:33 ÖÖ]


selamun aleyküm Gönderen: game67boss
[Eylül 08, 2019, 08:17:11 ÖS]


Selamun Aleyküm, Tekken 7 Team :) Gönderen: CagePaul561
[Ağustos 14, 2019, 12:41:07 ÖÖ]


Selamlar Gönderen: Kindablu3
[Temmuz 24, 2019, 03:19:07 ÖS]

Gönderen Konu: Nina Williams sız tekken  (Okunma sayısı 10657 defa)

SİM[2003]

  • Ziyaretçi
Nina Williams sız tekken
« : Şubat 05, 2017, 04:00:19 ÖS »
Harada önceden böyle bi tweet atmış yani release date trailer hemen çıktıktan sonra
ne demek oluyor nina ölcek mi Harada nın fragmanı izledim demesi fragmanla bi alakası olduğunu mu gösterir yoksa ben mi yanlış çevirdim tweet i
görüşlerinizi alabilir miyim
 

Çevrimdışı Gufi

  • Master
  • *
  • İleti: 509
  • Total likes: 12
  • Thanked: 7 times
  • Üye Puanı: 18
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm still dreaming ...
      • Profili Görüntüle
    • PSN: KahunaGufi
    • XMB: KahunaGufi91
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: 1. Lili 2. Alisa 3. Lucky Chloe
Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #1 : Şubat 05, 2017, 08:59:42 ÖS »
Harada önceden böyle bi tweet atmış yani release date trailer hemen çıktıktan sonra
ne demek oluyor nina ölcek mi Harada nın fragmanı izledim demesi fragmanla bi alakası olduğunu mu gösterir yoksa ben mi yanlış çevirdim tweet i
görüşlerinizi alabilir miyim
Ben de aynı şeyi anladım tweetten.. Ama sanmam.. Olabilir de tabii.. Ama yok ya Nina ölecek olsaydı 6'da olurdu, helikopterden attılardı da hala yaşıyor.. Trailerda da öyle bir izlenim yok ki.. Var mı..? O.o
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #2 : Şubat 05, 2017, 09:01:21 ÖS »
Hangi tariler  :stupid: Kaçıncı oyunun
 

Çevrimdışı Gufi

  • Master
  • *
  • İleti: 509
  • Total likes: 12
  • Thanked: 7 times
  • Üye Puanı: 18
  • Cinsiyet: Bay
  • I'm still dreaming ...
      • Profili Görüntüle
    • PSN: KahunaGufi
    • XMB: KahunaGufi91
    • Başladığı Oyun: Tekken 3
    • Favori Karakter: 1. Lili 2. Alisa 3. Lucky Chloe
Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #3 : Şubat 05, 2017, 09:03:16 ÖS »
Hangi tariler  :stupid: Kaçıncı oyunun

Rage and Sorrow'dan bahsediliyor diye düşünüyorum..
 

SİM[2003]

  • Ziyaretçi
Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #4 : Şubat 05, 2017, 09:05:34 ÖS »
Rage and Sorrow'dan bahsediliyor diye düşünüyorum..
Aynen öyle zaten tweet in türkçesini de SZRkazuyanın sorusuna olan yanıtta yazdım
Bakabilirsin
 

Çevrimdışı 1murat1

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #5 : Şubat 09, 2017, 11:48:34 ÖS »
Biliyorum bu mesajı yazınca bir çok kişinin sinirine gidebilir. Önemli değil.

Fakat ileriki Tekken oyunlarında -mesela Tekken 8- Tekken 1 ve Tekken 2'deki karakterler tamamen tarihin tozlu sayfalarına karıştırılıp seriye yeni bir yön verilmeli. Zaten o karakterlerin çoğuna devam oyunlarında alternatif karakterler eklendi. Monoton monoton devam etmesindense yeni bir soluk verilmeli. Mishima hikayesini de boşuna bitirmiyorlar.
 

SİM[2003]

  • Ziyaretçi
Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #6 : Şubat 10, 2017, 07:52:11 ÖÖ »
Biliyorum bu mesajı yazınca bir çok kişinin sinirine gidebilir. Önemli değil.

Fakat ileriki Tekken oyunlarında -mesela Tekken 8- Tekken 1 ve Tekken 2'deki karakterler tamamen tarihin tozlu sayfalarına karıştırılıp seriye yeni bir yön verilmeli. Zaten o karakterlerin çoğuna devam oyunlarında alternatif karakterler eklendi. Monoton monoton devam etmesindense yeni bir soluk verilmeli. Mishima hikayesini de boşuna bitirmiyorlar.
Sinir bozucu değil haklısın
Gerçek bu monotonub bitmesi lazım
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #7 : Şubat 10, 2017, 02:34:56 ÖS »
Biliyorum bu mesajı yazınca bir çok kişinin sinirine gidebilir. Önemli değil.

Fakat ileriki Tekken oyunlarında -mesela Tekken 8- Tekken 1 ve Tekken 2'deki karakterler tamamen tarihin tozlu sayfalarına karıştırılıp seriye yeni bir yön verilmeli. Zaten o karakterlerin çoğuna devam oyunlarında alternatif karakterler eklendi. Monoton monoton devam etmesindense yeni bir soluk verilmeli. Mishima hikayesini de boşuna bitirmiyorlar.
Ken ve Ryu suz sf nasıl olur sence , sf 5 te bi çok karakter eksik olduğu için çok fazla kötü yoruma maruz kaldı senin dediğin birazdaha abartılı şekli dediğinin olması imkansız bişey monotonluk karakter çıkartılarak giderilmez  :wut: yani diyosun ki tekken 8 de
Alex
Angel
Anna
Baek (bana görede baek varken hwoarang ın gelmesi gereksiz ve saçma aynı karakterin klonu)
Bruce
Ganryu
Heihachi
Jack
Jun
Kazuya
King
Kuma
Kunimitsu
Lee
Law
Lei
Michelle (bununda gene birebir klonu var saçma)
Nina
Paul
P.Jack
Roger
Wang
Yoshimitsu
bu karakterler olmasın hahahahahahah (evet sinirden gülüyorum  :wut:)
« Son Düzenleme: Şubat 10, 2017, 02:40:56 ÖS Gönderen: SZR Kazuya »
 

Çevrimdışı 1murat1

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #8 : Şubat 10, 2017, 02:55:03 ÖS »
Ken ve Ryu suz sf nasıl olur sence , sf 5 te bi çok karakter eksik olduğu için çok fazla kötü yoruma maruz kaldı senin dediğin birazdaha abartılı şekli dediğinin olması imkansız bişey monotonluk karakter çıkartılarak giderilmez  :wut: yani diyosun ki tekken 8 de
Alex
Angel
Anna
Baek (bana görede baek varken hwoarang ın gelmesi gereksiz ve saçma aynı karakterin klonu)
Bruce
Ganryu
Heihachi
Jack
Jun
Kazuya
King
Kuma
Kunimitsu
Lee
Law
Lei
Michelle (bununda gene birebir klonu var saçma)
Nina
Paul
P.Jack
Roger
Wang
Yoshimitsu
bu karakterler olmasın hahahahahahah (evet sinirden gülüyorum  :wut:)
Street Fighter ile Tekken bir değil. Ryu ve Ken Street Fighter için neyse Heihachi veya Kazuya Tekken için o değil. İnsanlar artık Heihachi kusmasın yani tabii herkesin kendi tercihi. İsteyen olmasını ister, istemeyen de istemez.

Bütün karakterleri yazmana gerek yok. Alex, Angel, Roger şuan seride devam mı ediyorlar? Hayır.

Hwoarang Baek'in sağlayamadığı popüleriteyi sağlamıştır. Hareket olarak klon karakter olsa da şuan Baek oluyor olsaydı kenar köşede nal topluyor olacaktı. Harada Hwoarang'ı getirmekle isabetli davranmış.

Ganryu E. Honda çakması zaten. Michelle Chang ve Marshall Law'ın birebir karakterleri zaten var.

Ha bir kaç istisna karakter koyabilirler devam oyunlarına. Ama o yazdığın listedeki hepsine yakını olmamalı. Yoksa Tekken 8'de Tekken 7'nin klonu olurdu. Madem klon şeylerden bu kadar rahatsız olunuyor doğal olarak Tekken 7'den sonra yeni bir oyun istemek oyuncuların hakkı.
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #9 : Şubat 10, 2017, 03:03:44 ÖS »
Listede umrumda olmayan karakterler hakkında söyleniyosun( Mishima hariç) Geri kalan içinde konuşursan zaten ağır saçmalamış olursun.(ha bir de birebir aynı karakter benim için problem değil nasıl olsa aynı karakteri gene oynuyorsun Law gene Law Jun Asuka aynı )
 

Çevrimdışı 1murat1

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #10 : Şubat 10, 2017, 03:17:42 ÖS »
Listede umrumda olmayan karakterler hakkında söyleniyosun( Mishima hariç) Geri kalan içinde konuşursan zaten ağır saçmalamış olursun.(ha bir de birebir aynı karakter benim için problem değil nasıl olsa aynı karakteri gene oynuyorsun Law gene Law Jun Asuka aynı )
Gelmiş burada Street Fighter ile karşılaştırıyorsun bir de başkalarını saçmalamakla itham ediyorsun. Komik... Zaten sadece sana özel Tekken yapılmıyor, normaldir. Saçmalama kriterini sen belirleyemezsin. Herkes burada kendi fikrini belirtiyor. Yorumlara saygı duyulunca zaten ortada bir sorun kalmaz.

Ben kendi fikrimi belirttim. Madem Mishima hariç karakterler umurunda değil. Ne diye bu kadar söyleniyorsun? Kazuya'yı ben de severim, görmezsem üzülürüm. Belki istisna olarak 3-5 karakteri eklerler ama üstüne basa basa söylüyorum diğerlerini hala devam ettirmeleri için hiçbir sebep yok.
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #11 : Şubat 10, 2017, 03:23:27 ÖS »
verdiğim sf örneği gayet yerinde (anlayana)
 

Çevrimdışı 1murat1

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #12 : Şubat 10, 2017, 03:42:42 ÖS »
MISHIMA story is finish. (anlayana)

Street Fighter yapımcıları Ryu ve Ken'den başka karakterleri ön plana çıkaramamışsa kendi sorunlarıdır. Tekken'de öyle bir şey yok.

Hani Heihachi ve Kazuya Tekken'in maskotu mu sanıyorsun? Kullanım istatistiklere bakınca Jin birinci sırada. O yüzden tartışırken azcık tutarlı olmak önemli.

Eski karakterlerin yeni karakterleri gölgede bırakmasını istemiyorum. Artık yenilere yol versinler. Yoksa yeni karakter eklenmesinin hiçbir anlamı kalmayacak. Başka türlü cazip kılamazlar.
 

Çevrimdışı SZR Kazuya

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #13 : Şubat 10, 2017, 04:03:10 ÖS »
Gölgede bırakma olayı söz konusu değil bence ben şahsen Tekken 7 nin yeni karakterleri, o karakterlerle oynamayı heyecanla bekliyorum.Daha öncede dediğim gibi kişi tekken e hangi karakterlerle oynamaya başladıysa o karakterlerden kopamıyo ama yaşı senden de daha genç birisi tekken e lucy veya katarina gibi karakterlerle başlayacak tıpki tekken 3 te heoarang la başlayanlar gibi bu genç arkadaşlar da 3 5 sene sonra diyecekler ki yaaa bu Jin çok gereksiz olmaya başladı hwoarang artık tekken den çıkmalı. hayır niye çıksın ki yeni karakter geliyo diye eski karakter king mi nina mı jack mi kazuya mı paul mü lee mi hiç gerek yok bence böyle bişey olmasına ki ve bence olmazda zaten
 

Çevrimdışı 1murat1

Ynt: Nina Williams sız tekken
« Yanıtla #14 : Şubat 10, 2017, 05:13:42 ÖS »
Mishima hikayesi bittikten sonra ortaya yeni bir hikaye konacağı açık. Hikayeyle bağlantılı olan karakterleri ön plana çıkaracaklar.

Sırf yeni karakter eklediler diye klon karakter eklemelerini doğru bulmuyorum. Fakat eski karakterlerin hepsinin olmasa bile çoğunun hikayeyle bağlantılarının koparılması isabet olur.

Ayrıca eski karakterlere bağlılık hat safhada olsaydı zaten Tekken 3, Tekken'in en beğenilen oyunlarından olmazdı.
 

 

Yukarı Git